Tusen, tusen takk for en veldig, veldig hyggelig kveld i går. Vi mangler ikke ting å snakke om og trenger ikke ty til prat om følelser for å vite at vi trives i hverandres selskap.
Utrolig flott rom, god takhøyde og godt med gulvplass. Det hele stilsikkert sammensatt med vekt på at huset skal brukes av de som bor der! Jeg digger det!
Det er så mye kjent utstyr i dette anlegget at jeg visste det ville låte godt før jeg hørte det første gangen. Harbeth 40.1, en av mine absolutt foretrukne musikkformidlere, parret med fullmodifiserte Rogue M180, da er vi langt over halvveis til mål om rommet makter størrelsen av dem, godt innen for her.
Jeg har dessuten alltid vært svak for Raven, og Kuzma kjenner jeg jo. Trafoen, Peerless, er også kjent. I det hele tatt har du samlet deg et knippe av rett og slett glimrende produkter gjennom hele kjeden.
Ikke at vi drev å testet mye ulikt i går, og jeg skal derfor ikke mene noe om komponenter isolert, men den riaaen og pickupen må jo være svært gode saker, hvis ikke hadde vellyden enten aldri oppstått eller blitt ødelagt på veien - så skjedde ikke.
Anlegget ditt spiller med fabelaktig kropp og det er masse kjøtt på beinet - slik er virkeligheten og det er det noen av oss som har forstått og en hel del som ikke har skjønt.
Det beste er kanskje det at vi har sammenfallende musikksmak også, her kom den ene gamle jazzperlen etter den andre og vi rakk dessuten turen innom både Cohen og Robbie Robertsen i løpet av kvelden.
Anlegget imponerer med luftighet i mellomtonen, denne evnen til å formidle at instrumentene har kasse og fysisk dimensjon og beskrivelsen av vispene over trommeskinnet på Adderly-skiva (?) var magisk.
Et anlegg fullstendig etter min smak og hvor det er gjort de samme prioriteringene jeg selv ville gjort (og stadig gjør).
Få satt inn et ekstra sett med kontakter på trafoen din, så kan du bruke gain/impedanseswitchen som inngangsvelger når Garrarden er oppe og kjører.
Gleder meg til å komme igjen, og gleder meg til fortsatt å følge utviklingen med Studer og Garrard.
Takk for servering og en virkelig, virkelig fin kveld!