Den ønsker jeg meg også^ Har den på MFSL UHQR 200 gr. press, og den er vel den beste pressingen av den plata. Presset kun i 5000 ex. Har også den andre MFSL pressen som kom først
Vis vedlegget 784980
Michael Franks - Original album series, på CD. Strålende musikk og veldig god lyd.
Og det er heller Ingen upris for disse 5 albumene.
Vis vedlegget 849846
[/QUOTE
Jeg har alle disse plus flere andre originaler cd,r god lyd men ikke spesiel god. Har ventet i mange år nå for remastrede versjoner. De nyere albumer har betydelig bedre lyd men desverre materiell er ikke så god.
jeg har følg M Franks siden 1980 i både vinyl som i cd. Streamede albumer fra Quobuz er også gode
Artig musikk, særlig å spille. Hadde en del av ham på programmet i svunne tiders coverband.Michael Franks - Original album series, på CD. Strålende musikk og veldig god lyd.
Og det er heller Ingen upris for disse 5 albumene.
Vis vedlegget 849846
Smoth jazz på sin beste.Artig musikk, særlig å spille. Hadde en del av ham på programmet i svunne tiders coverband.
Lydmessig er det nok litt vel snilt (glatt westcoast) min smak.
Ukjent artist for meg. Satte på debutplata nå (Tidal), og dette er skikkelig smoothe greier, men det funker! Digger gitaren på åpningssporet.Artig musikk, særlig å spille. Hadde en del av ham på programmet i svunne tiders coverband.
Lydmessig er det nok litt vel snilt (glatt westcoast) min smak.