Karmana
Æresmedlem
Sa dinosauren, og la på en ny LPNei, faen! Er bakstrebersk, men drømmer ikke om "the roaring twenties". Horn og rør er stilig, men faen så gammeldags!
Sa dinosauren, og la på en ny LPNei, faen! Er bakstrebersk, men drømmer ikke om "the roaring twenties". Horn og rør er stilig, men faen så gammeldags!
Like gammeldags som forbrenningsmotorer i biler.Nei, faen! Er bakstrebersk, men drømmer ikke om "the roaring twenties". Horn og rør er stilig, men faen så gammeldags!
Har ikke du rør i phono-trinnet ditt?Nei, faen! Er bakstrebersk, men drømmer ikke om "the roaring twenties". Horn og rør er stilig, men faen så gammeldags!
OK...men nå ble jeg litt forvirret. Det er vel Platinum som er "toppmodellen" både på pro- og konsumentsiden hos Dynaudio?Nå drømmer jeg faktisk om Evidence Master, som har 8".
Drømmen min er å kombinere Master med 8x12TOM. Basert på erfaringer jeg nå har, er det faktisk ikke helt hinsides å kombinere fulltoner med subber som kun jobber med de 1 til 2 dypeste oktavene. Vel, det er drømmen.....