Nå er jo avs forumet det største i verden og ser ikke helt problemet med å bruke dette som kilde for hva jeg mener - om du mener problemet er ikke eksisterende så er det helt greit men syntes det er merkelig om det er slik du beskriver. Hvorfor du blir trist at jeg advarer om dette er jo synd og ikke ment kritikk mot deg men syntes uansett det er uproblematisk å skrive det utifra hva jeg har lest, selv uten å ha testet produktet selv.
Bare sånn for å forstå hva du mener med nettverk og drivere er det slik at programvaren til ARC krever spesiell OS for å kunne kjøre riktig?
6% i Norge hvor mange AVM 60 er solgt da mener du ? Jeg kan hente fram info som bekrefter langt på vei hva jeg mener men ser ikke det som hensiktmessig å gjøre dette her. Jeg var opprikig interresert i AVM60 men den etter å ha lest om alle bugsene er nok dette ikke noe for meg desverre, lydmessig som sagt skal det være veldig bra saker.
Jeg har ingen problemer med å forstå at kritikk som kommer frem på et av verdens største fora for deg til å tvile. Forstå meg rett. Det som ofte ikke kommer frem er hvorfor brukerne opplever disse problemene, og hvorfor de noen ganger opptrer ulikt. Dersom du var interessert i AVM60, ville det jo vært naturlig å konfrontere importør eller en forhandler med dine oppdagelser for å få en tilbakemelding.
Jeg selger ikke produkter jeg vet jeg vil få jobb med. Det er dårlig butikk det. Ikke bare vil det oppta tid, det vil også ødelegge både merkevaren og eget rykte.
Fremtiden vet jeg lite om, og man kan sjeldent gardere seg helt mot problemer, men så lagt har på AVM og MRX som gjøre mye likt, fungert knirkefritt.
Det har vært tilfeller hvor drivere til mic har måttet avinstalleres og installeres på nytt, og tilfeller hvor andre ting som har vært koblet til nettverket kan ha påvirket overføringen av kalibreringen.
Du må uansett gjerne kontakte meg på epost eller tlf om du vil diskutere AVM60. Anser meg selv som en besinnet og reflektert person, så det kan til og med bli trivelig. Vi har pratet sammen på tlf opp til flere ganger tidligere du og jeg, men i andre sammenhenger enn Anthem.....