yzfr17 skrev:
Ønsker å bruke Apple TV til å vise DVD ISO konserter, har lagt inn noen konserter som ISO og prøvd ATV flash for å spille av, det gikk ikke så bra over trådløse nettet (hakker osv) er det trådløse nett som er for dårlig (må jeg kable) eller er det noen tips jeg bør vite om ?
Du har gjort det vanskeligste. Alt som gjenstår er å installere xbmc.
Logg på via ssh
skriv apt-get update
deretter apt-get install org.xbmc.xbmc-atv2
Woila, du har nå beta1 av xbmc versjon 11 også kjent som "Eden".
For å få spillt av ISO konsertene dine må du bla deg fram til katalogen hvor du har lagt de, men det går jeg ut ifra at du har kontroll på.
Hvis det ikke funker i XBMC heller, dvs at det hakker så er kvaliteten på trådløsnettet ditt for dårlig. Da må du enten forbedre dette, prøv
http://www.metageek.net/products/inssider/ for å sjekke om det er trangt om plassen på den kanalen du benytter på trådløsnettet. Funker ikke det heller kan du vurdere å kjøpe en mer potent trådløsrouter. Jeg har Netgear WNDR3700 og dette en router med top-notch ytelse. De drøye 700,- du må ut med for denne gjør den til et god kjøp vil jeg påstå.
Når det er sagt så vil jeg alltid anbefale kablet nettverk over trådløst for faste installasjoner. Trekk kabelen en gang og glem alle problemer!