Ok en ny utfordring. Hvordan kan jeg få det som strømmes til TV via Chromecast HDMI over på hifien i et annet rom.? Dvs ta digital lydsignal fra strømming til en video Chromecast (hdmi kobling) og gi det til hi-fi med spdif innganger .
På Tv anlegget er det enkelt, tosling fra TV inn i DAC og så til hifi, gress når alt er på samme benk, men jeg vil ha lyden fra Digital Concerthall Berlin philharmoni Tv strømming til hi-fi i et annet rom..
UTEN Å TREKKE 5m toslink på tvers av stuen..
Noen som kan triksene her
Kan dette funke? Putte en Chromecast 3gen inn i denne boksen, og toslink til anlegget.?
www.wish.com
På Tv anlegget er det enkelt, tosling fra TV inn i DAC og så til hifi, gress når alt er på samme benk, men jeg vil ha lyden fra Digital Concerthall Berlin philharmoni Tv strømming til hi-fi i et annet rom..
UTEN Å TREKKE 5m toslink på tvers av stuen..
Noen som kan triksene her
Kan dette funke? Putte en Chromecast 3gen inn i denne boksen, og toslink til anlegget.?
Wish - Shopping Made Fun
Shopping Made Fun. Join over 500 million others that have made their shopping more smart, fun, and rewarding.
![www.wish.com](https://main.cdn.wish.com/web/89ff00c0c512/cozy/desktop/assets/icon/WishFavicon.png)
Sist redigert: