God aften, & hjertelig velkommen skal du være Hvor i nord holder du til da ? ? & hvilket utstyr bruker du ? ? Hmm, da har vi økt medlemsmassen 100 % faktisk, ikke værst det folkens ;DStereofix skrev:Godt Nytt År tell dæ også! Arctic Lydlaug hørest bra ut! e me æ!! ;D
Mvh.
Stereofix
Tøft, da må vi møtes nu på nyåret, må bare få avvikla et par ting først, serru. Her er linken til mitt "gamle" oppsett, http://www.hifisentralen.no/forum/index.php?topic=37364.0 men fikk en Krell S 300 I hus til jul + at jeg venter på nye Furutech kabler. Nye bilder kommer ganske snart, følg med, følg med ;D En forts. vakker & koselig aften ønskes deg & dineStereofix skrev:æ bor i Tromsø! og ka æ spælle på kan du se hær http://www.hifisentralen.no/forum/index.php?topic=42741.0 ;D
God aften så koselig da, så snart jeg har fått kåken presentabel, flytta hit rett før jul serru & ikke minst de siste smådetaljene på plass i anlegget så er alle hjertelig velkommen til en Krell / musikkaften i min ringe residensHolmium skrev:Vi venter spent på invitasjon til Krell-kveld
Korsn går det me kåken da?DoMentor skrev:God aften så koselig da, så snart jeg har fått kåken presentabel, flytta hit rett før jul serru & ikke minst de siste smådetaljene på plass i anlegget så er alle hjertelig velkommen til en Krell / musikkaften i min ringe residensHolmium skrev:Vi venter spent på invitasjon til Krell-kveld
Mvh
Går rette veien, regner med at alt er i boks iløpet av februar ;DStereofix skrev:Korsn går det me kåken da?DoMentor skrev:God aften så koselig da, så snart jeg har fått kåken presentabel, flytta hit rett før jul serru & ikke minst de siste smådetaljene på plass i anlegget så er alle hjertelig velkommen til en Krell / musikkaften i min ringe residensHolmium skrev:Vi venter spent på invitasjon til Krell-kveld
Mvh
Hmm, dette er litt flaut faktisk, men jeg så først nylig at det allerede er et lydlaug her... urk Men ser ut som det har vært passivt en stund ? ? Så kanskje vi skal ta en liten poll på om vi skal beholde det "gamle" navnet, eller bruke det nye, & få litt liv i hififolket / musikkelskerne her ? ? ? Uansett er det vel like greit at vi har kun har et lydlaug her oppe ? ? Forøvrig er du selvsagt hjertelig velkommenJ.Finvaag skrev:Nå ligger det en tråd litt lengre ned om lydlaug i tromsø, men gjør da ingenting med en til
Bor i tromsø, så da er jeg vel med jeg og
Ja har vel ikke vært rare aktiviteten, ihvertfall ikke i tråden. Om det blir mer aktivitet med en ny tråd, så er det vel bare å kjøre på .DoMentor skrev:Hmm, dette er litt flaut faktisk, men jeg så først nylig at det allerede er et lydlaug her... urk Men ser ut som det har vært passivt en stund ? ? Så kanskje vi skal ta en liten poll på om vi skal beholde det "gamle" navnet, eller bruke det nye, & få litt liv i hififolket / musikkelskerne her ? ? ? Uansett er det vel like greit at vi har kun har et lydlaug her oppe ? ? Forøvrig er du selvsagt hjertelig velkommenJ.Finvaag skrev:Nå ligger det en tråd litt lengre ned om lydlaug i tromsø, men gjør da ingenting med en til
Bor i tromsø, så da er jeg vel med jeg og
Mvh
Heia Hmm, skal vi få ut fingern og få liv i lauget her oppe snart folkens, eller har dere gått i hi, eller noe sånt ? ? ? Jaja, uansett blir det lytte / musikkaften hos meg snartDoMentor skrev:Heisan Da ønsker jeg alle audiofile & musikkelskere hjertelig velkommen til å bli med i Arctic Lydlaug Bor i Tromsø jeg & lurte på om det er noen interesse for et lydlaug / hififorening her oppe i nord, evt ? ? Et riktig godt hifi / musikkår ønskes dere alle
Mvh DoMentor
Heisan & velkommen skal du væremorris skrev:Jeg er med, selv om jeg nå for tiden halter meg til lydnirvana bare med høytalere.
Noen i Tromsø som er kjent med høytalermerket Atc?
God dag, kjære hifi / musikkvenner her oppe i nord Jeg beklager at jeg ikke har fulgt opp tråden / lauget bedre i det siste pga at jeg har måttet private / familiære ting de siste mnd.DoMentor skrev:Heia Hmm, skal vi få ut fingern og få liv i lauget her oppe snart folkens, eller har dere gått i hi, eller noe sånt ? ? ? Jaja, uansett blir det lytte / musikkaften hos meg snartDoMentor skrev:Heisan Da ønsker jeg alle audiofile & musikkelskere hjertelig velkommen til å bli med i Arctic Lydlaug Bor i Tromsø jeg & lurte på om det er noen interesse for et lydlaug / hififorening her oppe i nord, evt ? ? Et riktig godt hifi / musikkår ønskes dere alle
Mvh DoMentor
Mvh
Wow, for en overveldende respons & interesse.........DoMentor skrev:God dag, kjære hifi / musikkvenner her oppe i nord Jeg beklager at jeg ikke har fulgt opp tråden / lauget bedre i det siste pga at jeg har måttet private / familiære ting de siste mnd.DoMentor skrev:Heia Hmm, skal vi få ut fingern og få liv i lauget her oppe snart folkens, eller har dere gått i hi, eller noe sånt ? ? ? Jaja, uansett blir det lytte / musikkaften hos meg snartDoMentor skrev:Heisan Da ønsker jeg alle audiofile & musikkelskere hjertelig velkommen til å bli med i Arctic Lydlaug Bor i Tromsø jeg & lurte på om det er noen interesse for et lydlaug / hififorening her oppe i nord, evt ? ? Et riktig godt hifi / musikkår ønskes dere alle
Mvh DoMentor
Mvh
Men hva sier dere, er det fortsatt noen interesse for et lydlaug / hifimiljø her oppe, mht at responsen har vært mildt sagt laber, eller har alle gått i vinterdvale allerede ? ? ;D
Invitasjonen om en Krell aften hos meg står uansett fortsatt ved lag På forhånd takk for svar, og en fortsatt vakker dag ønskes dere alle
Mvh
Takk, uansett er du hjertelig velkommen hvis det skulle passeansepe74 skrev:Hadde det vært nærmere så hadde jeg tvert kommet
Jeg tar gjerne en tur, noen dag som passer?DoMentor skrev:Wow, for en overveldende respons & interesse.........DoMentor skrev:God dag, kjære hifi / musikkvenner her oppe i nord Jeg beklager at jeg ikke har fulgt opp tråden / lauget bedre i det siste pga at jeg har måttet private / familiære ting de siste mnd.DoMentor skrev:Heia Hmm, skal vi få ut fingern og få liv i lauget her oppe snart folkens, eller har dere gått i hi, eller noe sånt ? ? ? Jaja, uansett blir det lytte / musikkaften hos meg snartDoMentor skrev:Heisan Da ønsker jeg alle audiofile & musikkelskere hjertelig velkommen til å bli med i Arctic Lydlaug Bor i Tromsø jeg & lurte på om det er noen interesse for et lydlaug / hififorening her oppe i nord, evt ? ? Et riktig godt hifi / musikkår ønskes dere alle
Mvh DoMentor
Mvh
Men hva sier dere, er det fortsatt noen interesse for et lydlaug / hifimiljø her oppe, mht at responsen har vært mildt sagt laber, eller har alle gått i vinterdvale allerede ? ? ;D
Invitasjonen om en Krell aften hos meg står uansett fortsatt ved lag På forhånd takk for svar, og en fortsatt vakker dag ønskes dere alle
Mvh
Hei!sviggum skrev:Hei
Er det noe interesse for å få til ett lite treff i Tromsø?