Arduino mikkmakk byggetråd for styring og overvåking av amp

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• na_X

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.09.2013
    Antall liker
    4.546
    Torget vurderinger
    1
    Da har jeg ihvertfall fått liv i Arduinoen, og får den til å vise IP på skjermen. Får til og med pinget den.

1000002154.jpg

Bare en kjapp test, så får man legge til litt funksjoner etter hvert. Grisete visning på skjermen, da jeg bare skrev om fra serial til å dumpes til skjermen istedet kjapt og gæli.

na_X

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.09.2013
    Antall liker
    4.546
    Torget vurderinger
    1
    Da baller jo ting bare på seg, tenkte vegghengt skjerm egentlig. Men så blir det så mange ledninger inn og ut, og det blir sikkert flere på sikt også så det blir ikke så pent. Så da blir det et 4U chassi fra modushop som er likt de 2U jeg har liggende. Da blir skjermen i front på et slikt 4U chassi tenker jeg. Kan vel fylle opp med endel amper i det chassiet også da tenker jeg sammen med mikkmakket.

na_X

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.09.2013
    Antall liker
    4.546
    Torget vurderinger
    1
    1000002276.jpg

Her blir det ihvertfall plass, til både mikkmakket i fronten der og noen PSUer og noen amper i høyden i samme cab. 4U chassi fra modushop sammen med en base eller to.
    Må bare få lagd noen fresemaler, og/eller få fresebordet opp å gå..
    Ikke så ivrig etter å ha 230V i ledninger liggende på bordet i stua løst, så best å få det inn i chassiet der det skal være først og festet godt. Så da blir det nok stille her en stund tipper jeg.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn