Arendal Sound

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • T

    TLN

    Gjest
    Forstår jeg det riktig når du mener at ATI og Nord Acoustic et rimelig like i lyden ? Dem er vel Hypex Ncore baserte begge to , er det ikke så...?[emoji2]


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Ja er jo samme modulene, jeg mener å kjenne igjen lyden selv om det er 2 vidt forskjellige oppsett. Syntes begge oppsettene er rimelig heftig ;)

    Jeg hadde jo monoblokker av de første gen Ncore som kom, de syntes jeg ikke er av samme kvalitet som disse siste 500W modulene. Låt mer spisst og hardt men ett litt snevert lydbilde.
    Det høres bra ut[emoji2]
    Skjønt det sitter langt inne å bytte ut Mc501 blokkene [emoji2] Men det er jo alltid greit å ha noen potensielle alternativer i bakhodet[emoji2]


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    ATI (AT 3005) er vel den forsterkeren jeg har hatt med best pris vs kvalitet. Fungerete meget bra på Arendal 1723 Tower.

    Har ikke hørt Ncore modellene, men det hevdes at store tunge ampene fortsatt er best (AT 6000 serien) enn om med små marginer.

    Selv ville jeg nok ventet en generasjon til før jeg ville vurdert å bytte ut MC501 med en ATI Ncore. Med mindre det bare er rå kraft som gjelder.

    Selv er jeg fornøyd med den positive overgangen det var å skifte til Bryston.
     

    authentic

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.07.2007
    Innlegg
    9.250
    Antall liker
    2.467
    Torget vurderinger
    13
    Forstår jeg det riktig når du mener at ATI og Nord Acoustic et rimelig like i lyden ? Dem er vel Hypex Ncore baserte begge to , er det ikke så...?[emoji2]


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Ja er jo samme modulene, jeg mener å kjenne igjen lyden selv om det er 2 vidt forskjellige oppsett. Syntes begge oppsettene er rimelig heftig ;)

    Jeg hadde jo monoblokker av de første gen Ncore som kom, de syntes jeg ikke er av samme kvalitet som disse siste 500W modulene. Låt mer spisst og hardt men ett litt snevert lydbilde.
    Det høres bra ut[emoji2]
    Skjønt det sitter langt inne å bytte ut Mc501 blokkene [emoji2] Men det er jo alltid greit å ha noen potensielle alternativer i bakhodet[emoji2]


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    ATI (AT 3005) er vel den forsterkeren jeg har hatt med best pris vs kvalitet. Fungerete meget bra på Arendal 1723 Tower.

    Har ikke hørt Ncore modellene, men det hevdes at store tunge ampene fortsatt er best (AT 6000 serien) enn om med små marginer.

    Selv ville jeg nok ventet en generasjon til før jeg ville vurdert å bytte ut MC501 med en ATI Ncore. Med mindre det bare er rå kraft som gjelder.

    Selv er jeg fornøyd med den positive overgangen det var å skifte til Bryston.
    Fikk du testet Bryston på AS og hvordan låt det ?
     
    T

    TLN

    Gjest
    Det høres bra ut[emoji2]
    Skjønt det sitter langt inne å bytte ut Mc501 blokkene [emoji2] Men det er jo alltid greit å ha noen potensielle alternativer i bakhodet[emoji2]


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    ATI (AT 3005) er vel den forsterkeren jeg har hatt med best pris vs kvalitet. Fungerete meget bra på Arendal 1723 Tower.

    Har ikke hørt Ncore modellene, men det hevdes at store tunge ampene fortsatt er best (AT 6000 serien) enn om med små marginer.

    Selv ville jeg nok ventet en generasjon til før jeg ville vurdert å bytte ut MC501 med en ATI Ncore. Med mindre det bare er rå kraft som gjelder.

    Selv er jeg fornøyd med den positive overgangen det var å skifte til Bryston.
    Fikk du testet Bryston på AS og hvordan låt det ?


    Jeg fikk dessverre aldri gjort det, men jeg tror det hadde vært en god match. Den frembringer flere nyanser enn ATI'en gjorde i nåværende setup, uten at den mister pondusen.
     

    authentic

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.07.2007
    Innlegg
    9.250
    Antall liker
    2.467
    Torget vurderinger
    13
    Syntes ATI tilfører mye som AS kan lett få mer av, DVs mer utstrakt topp og mer åpen i spillestilen. Fikk hørt Nord Acoustic Ncore på JBL og det spilte forrykende, tydelig at disse nye Ncore modulene er svært bra :)
     
    T

    TLN

    Gjest
    Syntes ATI tilfører mye som AS kan lett få mer av, DVs mer utstrakt topp og mer åpen i spillestilen. Fikk hørt Nord Acoustic Ncore på JBL og det spilte forrykende, tydelig at disse nye Ncore modulene er svært bra :)
    Jeg tviler ikke på at de er gode, og det må jo høres. Bør vel ta en tur til deg for en god demo av både ATI Ncore og et skikkelig bra kino oppsett med Arendal. Det kan ikke bli feil :)
     

    Torolan

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.07.2010
    Innlegg
    2.788
    Antall liker
    1.125
    Torget vurderinger
    2
    Forstår jeg det riktig når du mener at ATI og Nord Acoustic et rimelig like i lyden ? Dem er vel Hypex Ncore baserte begge to , er det ikke så...?[emoji2]


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Ja er jo samme modulene, jeg mener å kjenne igjen lyden selv om det er 2 vidt forskjellige oppsett. Syntes begge oppsettene er rimelig heftig ;)

    Jeg hadde jo monoblokker av de første gen Ncore som kom, de syntes jeg ikke er av samme kvalitet som disse siste 500W modulene. Låt mer spisst og hardt men ett litt snevert lydbilde.
    Det høres bra ut[emoji2]
    Skjønt det sitter langt inne å bytte ut Mc501 blokkene [emoji2] Men det er jo alltid greit å ha noen potensielle alternativer i bakhodet[emoji2]


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    ATI (AT 3005) er vel den forsterkeren jeg har hatt med best pris vs kvalitet. Fungerete meget bra på Arendal 1723 Tower.

    Har ikke hørt Ncore modellene, men det hevdes at store tunge ampene fortsatt er best (AT 6000 serien) enn om med små marginer.

    Selv ville jeg nok ventet en generasjon til før jeg ville vurdert å bytte ut MC501 med en ATI Ncore. Med mindre det bare er rå kraft som gjelder.

    Selv er jeg fornøyd med den positive overgangen det var å skifte til Bryston.
    Vel , nå mangler ikke akkurat 501 blokkene "rå kraft" heller :)
    Eneste argumentet for å bytte dem ut er vel egentlig størrelse og vekt - der er det jo knock-out i favør Ncore:)
     
    T

    TLN

    Gjest
    Det høres bra ut[emoji2]
    Skjønt det sitter langt inne å bytte ut Mc501 blokkene [emoji2] Men det er jo alltid greit å ha noen potensielle alternativer i bakhodet[emoji2]


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    ATI (AT 3005) er vel den forsterkeren jeg har hatt med best pris vs kvalitet. Fungerete meget bra på Arendal 1723 Tower.

    Har ikke hørt Ncore modellene, men det hevdes at store tunge ampene fortsatt er best (AT 6000 serien) enn om med små marginer.

    Selv ville jeg nok ventet en generasjon til før jeg ville vurdert å bytte ut MC501 med en ATI Ncore. Med mindre det bare er rå kraft som gjelder.

    Selv er jeg fornøyd med den positive overgangen det var å skifte til Bryston.
    Vel , nå mangler ikke akkurat 501 blokkene "rå kraft" heller :)
    Eneste argumentet for å bytte dem ut er vel egentlig størrelse og vekt - der er det jo knock-out i favør Ncore:)
    Du løper vel ikke rundt med MCene, så vekta på de burde ikke bety så mye... før noen spør deg om du sender de med posten :)
    Med rå kraft så tenkte jeg mest på om det var det eneste som betydde noe, så kunne du frigjort noen kroner ved å bytte til NCore og beholdt kraften.

    Men at MC501 med stor sannsynlighet er en bedre amp lydmessig tror jeg inntil noen har bevist meg om det motsatte :)

    Men at den dagen kommer med en ICE, Hypex eller annet spennende til en fornuftig pris skjer nok om ikke så alt for lang tid. Spennende tid med store fremskritt i utvikling.
     

    authentic

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.07.2007
    Innlegg
    9.250
    Antall liker
    2.467
    Torget vurderinger
    13
    Nå skal jeg ikke dvele med dette men er brukere her inne som har byttet ut sin Gryphoon amp med Ncore så smaken er vel kjent som baken. Hadde en demo på lørdag og han hadde byttet Bryston og QSC med Ncore og var strålende fornøyd med det. Jeg tror det kommer til smak og behag, Macintosh slik jeg har hørt de gir en helt annen lyd enn det meste annet uten å gå i dybden på det. En ting er sikkert er at Ncore er ett helt annent dyr enn de første generasjoner som kom, jeg har hatt amper i alle prisklasser (som ikke sier mye;)) men Ncore med ATI ser ut til å spille helt på høyde med alt jeg har hatt, jeg skriver `ser ut` da oppsettene har vært variert i stor grad så blir en umulig sammenligning. Det som var hovedpoenget mitt var ikke å skape en debatt om hvem som er de best lydende ampene men heller at ATI er en kjempematch mot AS. :)
     

    authentic

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.07.2007
    Innlegg
    9.250
    Antall liker
    2.467
    Torget vurderinger
    13
    Syntes ATI tilfører mye som AS kan lett få mer av, DVs mer utstrakt topp og mer åpen i spillestilen. Fikk hørt Nord Acoustic Ncore på JBL og det spilte forrykende, tydelig at disse nye Ncore modulene er svært bra :)
    Jeg tviler ikke på at de er gode, og det må jo høres. Bør vel ta en tur til deg for en god demo av både ATI Ncore og et skikkelig bra kino oppsett med Arendal. Det kan ikke bli feil :)
    Absolutt, det hadde vært morro. Er også planlagt en ny "åpen" dag om ikke lenge da interresen var stor forrige gang og var svært gøy.
     

    Assy74

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    12.04.2005
    Innlegg
    565
    Antall liker
    215
    Sted
    Kristiansand
    Jeg har prøvd bryston 4bsst2 på tower og sammenlignet med emotiva xpr-5..... Jeg synes emotiva var best, spesielt bassen var betydelig bedre. Diskanten var litt mer frempå enn emotiva, så det ble en smaksak....
    Jeg tenker alvorlig på emotiva dr-1 monoblokker som gir 650w i 8 ohm...... Tror det ville vært en bra match :)
     
    T

    TLN

    Gjest
    Jeg har prøvd bryston 4bsst2 på tower og sammenlignet med emotiva xpr-5..... Jeg synes emotiva var best, spesielt bassen var betydelig bedre. Diskanten var litt mer frempå enn emotiva, så det ble en smaksak....
    Jeg tenker alvorlig på emotiva dr-1 monoblokker som gir 650w i 8 ohm...... Tror det ville vært en bra match :)
    Jeg byttet ut Bryston 4BSST2 med 4B3 nettopp fordi SST2 var for analytisk. Så 4B3 er en stor forbedring på alle områder i mitt oppsett. Mer pondus :)

    Men som med alt annet, det handler om rett matching

    ATI fungerte svært bra på Arendal når jeg hadde det. Mulig de kunne ha fungert ennå bedre med en annen amp... Men til kinolyd var det særdeles bra hele pakka.
     

    Torolan

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.07.2010
    Innlegg
    2.788
    Antall liker
    1.125
    Torget vurderinger
    2
    Det høres bra ut[emoji2]
    Skjønt det sitter langt inne å bytte ut Mc501 blokkene [emoji2] Men det er jo alltid greit å ha noen potensielle alternativer i bakhodet[emoji2]


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    ATI (AT 3005) er vel den forsterkeren jeg har hatt med best pris vs kvalitet. Fungerete meget bra på Arendal 1723 Tower.

    Har ikke hørt Ncore modellene, men det hevdes at store tunge ampene fortsatt er best (AT 6000 serien) enn om med små marginer.

    Selv ville jeg nok ventet en generasjon til før jeg ville vurdert å bytte ut MC501 med en ATI Ncore. Med mindre det bare er rå kraft som gjelder.

    Selv er jeg fornøyd med den positive overgangen det var å skifte til Bryston.
    Vel , nå mangler ikke akkurat 501 blokkene "rå kraft" heller :)
    Eneste argumentet for å bytte dem ut er vel egentlig størrelse og vekt - der er det jo knock-out i favør Ncore:)
    Du løper vel ikke rundt med MCene, så vekta på de burde ikke bety så mye... før noen spør deg om du sender de med posten :)
    Med rå kraft så tenkte jeg mest på om det var det eneste som betydde noe, så kunne du frigjort noen kroner ved å bytte til NCore og beholdt kraften.

    Men at MC501 med stor sannsynlighet er en bedre amp lydmessig tror jeg inntil noen har bevist meg om det motsatte :)

    Men at den dagen kommer med en ICE, Hypex eller annet spennende til en fornuftig pris skjer nok om ikke så alt for lang tid. Spennende tid med store fremskritt i utvikling.
    Er vel enig i alle dine betraktninger :)
    Jeg går lite rundt med Mc’ene så vekten betyr lite når dem først er buksert på plass .
    Og eiergleden av disse er enorm :) Og den lydmessigt oppturen når jeg byttet ut mitt tidligere Hypex UCD trinn med en MC352 var stor. Men er også selvsagt klar over dette ikke er overførbart til dagens Ncore baserte amper som f.eks ATI .

    Og jeg kommer nok til å teste ut noe nytt en eller annen gang i fremtiden , og da har jeg et åpent sinn så hvem vet hva som kommer inn neste gang.
    Så det er alltid gøy å lese om folk’s erfaringer :)
     

    authentic

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.07.2007
    Innlegg
    9.250
    Antall liker
    2.467
    Torget vurderinger
    13
    Vel @TLN75 du skjønner en er fornøyd med ATI når en løper og kjøper en til... ;) 11x200W i fullt Atmos oppsett funker det. Fikk feil i sølv farge så den blir byttet ut til sort om noen uker. Den i sølv som er 3x200W selges til en fin fin pris om noen føler kallet :) Racket er også nytt og må si det er det mest solide (80kg`s sending) jeg noensinne har hatt. Skjønner ikke at det går an å selge det så billig som Lsound gjør. Er opprinnelig en hylle til men jeg trenger ikke siste platen.

     

    KML

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    22.10.2005
    Innlegg
    557
    Antall liker
    84
    Sted
    Fana i Bergen
    Torget vurderinger
    1
    ATI'ene er utrolig vellydende forsterkere. Storkoser meg med AT3007 og AT542NC. Anbefales en lytt!
     

    Torolan

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.07.2010
    Innlegg
    2.788
    Antall liker
    1.125
    Torget vurderinger
    2
    Vel @TLN75 du skjønner en er fornøyd med ATI når en løper og kjøper en til... ;) 11x200W i fullt Atmos oppsett funker det. Fikk feil i sølv farge så den blir byttet ut til sort om noen uker. Den i sølv som er 3x200W selges til en fin fin pris om noen føler kallet :) Racket er også nytt og må si det er det mest solide (80kg`s sending) jeg noensinne har hatt. Skjønner ikke at det går an å selge det så billig som Lsound gjør. Er opprinnelig en hylle til men jeg trenger ikke siste platen.

    Flott rack med flotte komponenter i et flott oppsett - grattis igjen :)
     

    KML

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    22.10.2005
    Innlegg
    557
    Antall liker
    84
    Sted
    Fana i Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Igjen grattis med fete forsyerkere. ATI'ene er utrolig vellydende. Storkoser meg med AT3007 og AT542NC. Anbefales en lytt for de som ikke har hørt. :)
     
    T

    TLN

    Gjest
    Vel @TLN75 du skjønner en er fornøyd med ATI når en løper og kjøper en til... ;) 11x200W i fullt Atmos oppsett funker det. Fikk feil i sølv farge så den blir byttet ut til sort om noen uker. Den i sølv som er 3x200W selges til en fin fin pris om noen føler kallet :) Racket er også nytt og må si det er det mest solide (80kg`s sending) jeg noensinne har hatt. Skjønner ikke at det går an å selge det så billig som Lsound gjør. Er opprinnelig en hylle til men jeg trenger ikke siste platen.

    Lekkert! Vil tro du har bra kontroll på Arendalene nå. Det må høres engang :)
     

    Odd J

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.07.2007
    Innlegg
    3.903
    Antall liker
    2.908
    Torget vurderinger
    1
    Pløyde meg gjennom den 19 sider lange tråden om ATI 5xx (ncore) på Avforums i formiddag. Stort sett bare fornøyde brukere. Kraftige forsterkere med litt varmere klang enn 4K og 6k modellene er en grei oppsummering. Stort lydbilde. Noen få har anmerkninger om litt sus i høyttalerne men ingenting alvorlig.

    Lekre bilder over her, får lyst på noe sånt kjenner jeg. Kanskje starte med en Oppo direkte inn i en ATI og et par Arendal tower? Så kan en bygge på videre etterhvert....
     

    KML

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    22.10.2005
    Innlegg
    557
    Antall liker
    84
    Sted
    Fana i Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Pløyde meg gjennom den 19 sider lange tråden om ATI 5xx (ncore) på Avforums i formiddag. Stort sett bare fornøyde brukere. Kraftige forsterkere med litt varmere klang enn 4K og 6k modellene er en grei oppsummering. Stort lydbilde. Noen få har anmerkninger om litt sus i høyttalerne men ingenting alvorlig.

    Lekre bilder over her, får lyst på noe sånt kjenner jeg. Kanskje starte med en Oppo direkte inn i en ATI og et par Arendal tower? Så kan en bygge på videre etterhvert....
    Hmm. Har ikke noe sus i ht her. Det er dead quiet.
     

    authentic

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.07.2007
    Innlegg
    9.250
    Antall liker
    2.467
    Torget vurderinger
    13
    Pløyde meg gjennom den 19 sider lange tråden om ATI 5xx (ncore) på Avforums i formiddag. Stort sett bare fornøyde brukere. Kraftige forsterkere med litt varmere klang enn 4K og 6k modellene er en grei oppsummering. Stort lydbilde. Noen få har anmerkninger om litt sus i høyttalerne men ingenting alvorlig.

    Lekre bilder over her, får lyst på noe sånt kjenner jeg. Kanskje starte med en Oppo direkte inn i en ATI og et par Arendal tower? Så kan en bygge på videre etterhvert....
    Har litt susing jeg også men er en feil på min prosessor som blir byttet på garanti, ATI har ett S/N forhold på 123db så de er så tyst at de kan brukes på hornhøytalere med sykt høy følsomhet noe forrige eieren av 8-kanaleren min gjorde i en aktiv konstruksjon. :)
     
    • Liker
    Reaksjoner: KML

    lovemusikk

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2009
    Innlegg
    9.577
    Antall liker
    2.935
    Torget vurderinger
    8
    Pløyde meg gjennom den 19 sider lange tråden om ATI 5xx (ncore) på Avforums i formiddag. Stort sett bare fornøyde brukere. Kraftige forsterkere med litt varmere klang enn 4K og 6k modellene er en grei oppsummering. Stort lydbilde. Noen få har anmerkninger om litt sus i høyttalerne men ingenting alvorlig.

    Lekre bilder over her, får lyst på noe sånt kjenner jeg. Kanskje starte med en Oppo direkte inn i en ATI og et par Arendal tower? Så kan en bygge på videre etterhvert....
    Angående sus.. er du/andre allergisk, så er Musical Innovation tyst.
    Selv på Spendor A9 jeg hadde, var det tyst, med øret oppi diskanten og fult volum uten signal.
    Samme høyttaler hos en annen fyr, var det sus på A9 med A.R REF-5 og 2x Aure x5? Husker ikke oppsettet.. navnet på effektene eller modellene.. Men det var HI-END så det holdt.
    Var stille med mine dagens høyttalere på hans oppsett, men de er mer tungdrevne. Uscher 4 mot Spendors 8 ohm
    Har hørt MI er støyfritt på horn og.
    Men sier noe om sus fra forsterkere, Dvs pre har jeg erfart.
    Er også støyfritt med Doxa 70SE jeg har, med MI preen min.
    Dette var og grunnen for at jeg kuttet ut rør-pre.
    Og fikk en ny pre i sommer. Pluss effekt og, siden jeg var i farten.

    Er Arendal ikke 4 ohm da? Burde nå vert støyfritt da..
    Hadde vert artig å fått hørt de.
     

    cb_600

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    01.02.2011
    Innlegg
    413
    Antall liker
    352
    Sted
    Stokke
    Torget vurderinger
    12
    Da venter man på at en sub 1.5 skal ankomme i løpet av neste uke. Litt spent, håper den står til forventningene som er meget høye etter hva jeg har lest meg frem til, blant annet lov ord fra denne tråden.
     

    Kane69

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    29.06.2009
    Innlegg
    235
    Antall liker
    309
    Sted
    Arendal
    Da venter man på at en sub 1.5 skal ankomme i løpet av neste uke. Litt spent, håper den står til forventningene som er meget høye etter hva jeg har lest meg frem til, blant annet lov ord fra denne tråden.
    Ja, da regner jeg med du har fått kalibrert den inn og fått lyttet litt? Levde den opp til forventningene dine?
     

    cb_600

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    01.02.2011
    Innlegg
    413
    Antall liker
    352
    Sted
    Stokke
    Torget vurderinger
    12
    Kjøpet gikk dessverre i vasken. Satt å ventet på subben da den skulle dukke opp etter avtale, så fikk jeg kontra melding på at han som skulle ta den med sørover ikke hadde gjort det.. Fikk heldigvis igjen kjøpesummen uten problemer, men meget kjipt endog. :(
     

    sveineb

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    02.02.2012
    Innlegg
    77
    Antall liker
    36
    Sted
    Hadeland
    Da har jeg fått testet litt med "nytt" oppsett i nytt hus. Vært fornøyd med Denon 3400 og Nad M25 sammen med AS oppsettet. Men ventet på Atmos-prosessor med mulighet for Dirac en god stund nå.
    Nå etter å ha oppgradert det meste utenom 5.1 systemet må jeg si AS'ene leverer betraktelig bedre og helheten til film er ypperlig i mine øyne(og ører).
    Bare vente på at Dirac 2.0 skal bli ferdig med betastatus og muligens en M27 til bak- og atmos-bruk så burde man bli fornøyd. :)
     

    SVS Inderøy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.08.2009
    Innlegg
    1.448
    Antall liker
    452
    Sted
    Inderøy i Nord Trøndelag
    Litt sånn morro med lyd :rolleyes:


    Ser Wonder Woman en gang nå med Sub-3`ene satt som EQ-2 lukket.
    Skremmende hvor tight og voldsomt fraspark det er, mot når de kjøres EQ-1.

    Kan vel egentlig si en våknet sikkelig med senen med armbånd boomen :D
     

    sibo67

    Fersking
    Ble medlem
    23.11.2007
    Innlegg
    4
    Antall liker
    10
    Etter ca 18 mnd med sub3, så har eg og enda opp med eq2 lukket, synes da låter best der, men veksler litt mellom eq1 og 2 på film, på musikk er lukket eq2 svært bra.
     

    gwh

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    01.04.2006
    Innlegg
    865
    Antall liker
    666
    Sted
    Oslo
    Er nysjerrig på as sine fronthøyttalere.
    Noen i Oslo området som kunne tenkt seg å kjørt en liten demo i romjulen?
    Ta det på pm eventuelt :)
     

    skorob

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    3.795
    Antall liker
    2.007
    Sted
    Brumunddal
    Torget vurderinger
    9
    Tett på å bestille opp et par Arendal Sub 1 eller 2 her nå... Meget i tvil om jeg trenger 2'ern her egentlig :p.. Ser jo fordelene med kansellering av vibrasjoner... Noen som har hørt begge? Skal ikke brukes til film :). Kun musikk.
     

    duffus2

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    31.01.2017
    Innlegg
    51
    Antall liker
    21
    Tett på å bestille opp et par Arendal Sub 1 eller 2 her nå... Meget i tvil om jeg trenger 2'ern her egentlig :p.. Ser jo fordelene med kansellering av vibrasjoner... Noen som har hørt begge? Skal ikke brukes til film :). Kun musikk.
    Har hørt 2x2 hos TLN75 til musikk og det var rått. Nå har jeg ikke hørt 2x sb16, men vil tro det er uendelig mye kjappere hvis jeg skal sammenligne med mine PB16.
     

    DagS

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.07.2004
    Innlegg
    472
    Antall liker
    521
    Sted
    Karlstad, Sverige
    Torget vurderinger
    8
    Tett på å bestille opp et par Arendal Sub 1 eller 2 her nå... Meget i tvil om jeg trenger 2'ern her egentlig :p.. Ser jo fordelene med kansellering av vibrasjoner... Noen som har hørt begge? Skal ikke brukes til film :). Kun musikk.
    Har akkurat fått en Subwoofer 1 i hus og er storfornøyd. Passer bra til både film og musikk.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn