Dette blei for svevende for min del!12Hz kan du se, men ikke høre.
Det er dette som er så fint med samspill mellom å se og høre.
Dette blei for svevende for min del!12Hz kan du se, men ikke høre.
Det er dette som er så fint med samspill mellom å se og høre.
Skjønner.Dette blei for svevende for min del!
Enormt headroom, skremmende mye bass inkludert kjellerdyp bass ved behov, fantastisk separasjon mellom instrumenter å slikt. Ble heller aldri "plagsomme" i toppen, uansett hva jeg matet de med og volum jeg krevede av de.Grattis ! De så penere ut irl enn på bilder…!
har du noen heelt initiellle inntrykk?
Vært mest at de har stått å spilt i bakgrunnen. Vært endel jobbing de siste dagene. Men det lille jeg har lyttet kritisk, så er jeg veldig fornøyd@Kane69
Har du fått lytta litt mer til AS 1528..?
Rått , blir det den normalt store eller den tilsvarende fronter du tenker kommer inn da?Vært mest at de har stått å spilt i bakgrunnen. Vært endel jobbing de siste dagene. Men det lille jeg har lyttet kritisk, så er jeg veldig fornøyd
Får se om jeg ikke får lagt unna litt så jeg kan få Center også i hus i løpet av året![]()
Vil jo helst ha den store, men er ikke sikker på om jeg får plass. Målte kjapt nå uten å flytte på noe, og mangler da 7 cm. Så må i så fall se om jeg kan tweake plasseringen av høyttalere og subber for å hente inn 7cm ekstra der fremme....Rått , blir det den normalt store eller den tilsvarende fronter du tenker kommer inn da?
De bør være fredig innspilte de tror jegBegynner du å ha spilt inn de nye @Kane69 ..?