Ari Behn gikk fra sin kjære og ut i krig.

C

CAP

Gjest
Hans elskede kone er veldig oppskjørtet fordi hennes mann har gått ut i krig, i alle fall i følge Ari Behn selv. Hvor patetisk kan denne fjotten egentlig bli ?
 

Norlenning

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.03.2007
Innlegg
2.463
Antall liker
479
Torget vurderinger
2
vredensgnag skrev:
Hva er vel et kongehus uten en Hoffnarr?
;D ;D blir uvel av å høre den kladden prate :-[ :p
mvh Filip
 
P

Parelius

Gjest
Tidligere var det en viss avstand mellom hoff og narr. Det er vel den allmenne utgjevning som er på ferde. Nå har jo selv narrer sitt hoff.
 

ssm

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.04.2007
Innlegg
5.414
Antall liker
9
Torget vurderinger
1
Som OJ liker å si de "" Jeg hater Ari Behn"" ;D ;D
 

toref

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.04.2006
Innlegg
2.174
Antall liker
38
Sted
Trondheim
Ari blir vel omtrent så patetisk som han trenger å bli for å sine sterkt ønskede 10 minutter på skjermen.

Mvh
 

wotg

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2005
Innlegg
2.376
Antall liker
4
Det beste med Ari er at han prøver så hardt å høres intellektuell ut at hans vokabular blir for lite til å sette sammen en fornuftig settning.
 

xerxes

Æresmedlem
Ble medlem
08.01.2005
Innlegg
10.407
Antall liker
6.120
Sted
Holmestrand
Han kjemper tross alt mot Grimstad - Norges mest irriterende mann.
 

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Innlegg
15.738
Antall liker
3.918
Sted
Oslo
Bytter kanal, blar over avissidene og kjøper ikke glansete blad, men kan ikke la vær og syns det er litt morsomt likevel.
Hvordan hadde verden vært uten litt "Twillightzone"
 

niels

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.10.2002
Innlegg
4.009
Antall liker
1.344
Sted
Nadadouro, Portugal
Only Crap skrev:
Hans elskede kone er veldig oppskjørtet fordi hennes mann har gått ut i krig, i alle fall i følge Ari Behn selv. Hvor patetisk kan denne fjotten egentlig bli ?
Jøss, har han fått seg jobb?
 

berxter

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.01.2007
Innlegg
5.799
Antall liker
4.056
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
Hvem er nu denne Behn? Så vidt jeg kan erindre var det en gang en engelsk forfatterinne.., hva var det nu hun het igjen? Jo, Aphra Behn, var det visst, Aphra. Er det noget ute og går i den sammenheng; har Hr. Behn måske litterære ambisjoner? Er selv navnet et symptom på herming og megalomani?

Bernt K
 
V

villov

Gjest
Ari er ikke bare kul, han er smart også.

Mange har problemer med å se det.
 

topline

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2005
Innlegg
2.103
Antall liker
0
Han har vunnet prinsessen og halve kongeriket - og er likevel deprimert..

Har han etterhvert innsett at han aldri kan bli helt Konge?
 

Delle

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.03.2007
Innlegg
1.498
Antall liker
275
Var det ikke Fruen som for en tid siden fortalte om åndelige samtaler med en hest? (sic!)
Det ble vel for trangt og klamt i stallen. ;D

En digresjon, en likevel: At hun prata med hester kunne en saktens flire av. Men hva om broren forlangte å ha den med som rådgiver i Statsråd..Hadde det vært morsomt, tragisk, eller kanskje en smule "galneslig", som vi sier på sørlandet..
Ja ja, leve monarkiet.

Mvh
 

Olaf

Medlem
Ble medlem
09.04.2002
Innlegg
42
Antall liker
0
Men hva om broren forlangte å ha den med som rådgiver i Statsråd..
Det ville i så fall ikke være helt uten historisk presedens; Keiser Caligula forlangte visstnok at hesten hans skulle utnevnes til senator.

For øvrig er det ikke utenkelig at en hest ville utgjøre et velkomment tilskudd, intellektuelt sett, i dagens regjering. Hester går for å være kloke.
 

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Innlegg
15.793
Antall liker
21.452
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
avvikle monarkiet snarest.
send skattesnylterne på gata.
sett dem i arbeid.
 

pedal

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.02.2007
Innlegg
5.636
Antall liker
3.602
Torget vurderinger
1
Å mobbe Ari Behn er som å skyte selvdød fisk i tønne.
 
V

vredensgnag

Gjest
Er det lov å minne om følgende?

1. I 1814 erklærte Norge sin uavhengighet, men en krig mot Sverige la oss i fortsatt tvang til en annen stat.

2. I 1827 avviklet det norske storting adelskapet, mot svensk opposisjon, men som en bekreftelse på forutsetningene i den norske grunnloven.

3. Merkelig nok presterte vi så å ha et referendum omkring monarki vs. republikk, hvor monarki ble utfallet.

4. Men vi hentet kongen fra Danmark - en dansk/engelsk prins med engelsk kone, som skulle bli konge i Norge.

5. Han som senere ble konge i Thailand var på rundreise i Norge kort etter Haakons innsettelse, og kunne rapportere at Haakon var høyst utilfreds med de innskrenkninger som var gjort i hans kongemakt, og han rådet sin thailandske kollega til å aldri tillate innføring av en folkevalgt forsamling, det ville bare skape problemer og motstand. (Lett å dokumentere, om noen tviler.)

6. Uansett. Det norske kongehus er en farse, en parodi på et kongehus. Og kongebarna har tydeligvis bestemt seg for å sette punktum, ved så ettertrykkelig å velge partnere i strid med hele intensjonen.

Trist at vi ikke fulgte Finlands eller Islands eksempel, men det er ikke for sent.

Slik sett er jeg enig med dem i Aftenpostens tråd om Behns seneste utspill - de gratulerer og takker Behn for at han så iherdig gjør sitt for å fremme republikkens sak i Norge.
 
C

CAP

Gjest
Synes bare at når fjompen presterer og bruke ordet krig i forbindelse med det han bedriver så må det kommenteres.
Han opphøyner seg selv til nærmest helte status fordi han går ut og forsvarer kongehusets ære ved og ( i følge ham selv) gå ut i krig.
Jeg synes dette er så patetisk at jeg tror et nytt ord for ordet patetisk må finnes opp for og klare og beskrive lavmålet til fjompulf korrekt.
Forøvrig vil jeg for all fremtid omdøpe Ari Behn til "Fjompulf personlig"....... et langt mere passende og beskrivende navn.
Hørte dere forøvrig på interjuvet i Skavlan programmet ?
Hørte dere fjompulf prøvde og snakke svensk ?......... selv ikke det klarte fjompulf i mere enn 12 sekunder hvor etter han fulgte opp med og innynde seg/flørte med den pene svenske doktoren, hvis dere har "tapet" Skavlan så ta en titt på det jeg nevner, er det ikke nok med at han har lagt ned en naiv norsk prinsesse om han ikke skal forsøke og flørte seg til et nyp attpåtil på et tv program.
Fjompulfs ego som kvinnebedårer skinnte rett i gjennom, lurer på hvor imponert Marta var over akurat det for ikke og snakke om svigers ;D ;D ;D
 
G

Gjestemedlem

Gjest
Jeg blir bare mer glad i monarkiet når jeg leser denne tråden. Tenk om slike som dere skulle få velge en president i stedet? Jeg grøsser ved tanken. :eek:
 
V

vredensgnag

Gjest
Gjestemedlem skrev:
Jeg blir bare mer glad i monarkiet når jeg leser denne tråden. Tenk om slike som dere skulle få velge en president i stedet? Jeg grøsser ved tanken. :eek:
Banalt innspill. Man får velge mange - gjerne en ny hvert fjerde år, for eksempel, om man ikke er fornøyd. Kunne vært fint det.
 

decibelius

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.12.2007
Innlegg
7.866
Antall liker
1.679
Sted
Bislett
Det ække no rart att Ari er trist som faen da - Det var først mårran etter brylluppsnatta han ferska att han aldrig kunne bli konge noen andre steder enn i Moss 8)
 

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Innlegg
16.364
Antall liker
6.561
Torget vurderinger
2
Ari Behn er da en liten fargeklatt i den ellers gråe norske floraen. Vis nå litt toleranse da. Han er jo fullstendig harmløs.
 

RJEL

Servicemann
Ble medlem
30.04.2004
Innlegg
2.134
Antall liker
1.452
Torget vurderinger
4
Er faktisk enig med Ari Behn i den aktuelle saken.
Grimstad har vært ufin med kongefamilien i mange år.
Og stort sett ingen har reagert.
 

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Innlegg
19.644
Antall liker
8.002
Torget vurderinger
0
Har aldri likt Ari før nå. Men det viser seg jo nå at det er litt futt i gutten. ;)

Når det gjelder feiden med Grimstad er jeg helt på Ari sin side.
 

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Innlegg
15.793
Antall liker
21.452
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
hvem faen er grimstad?
 

xerxes

Æresmedlem
Ble medlem
08.01.2005
Innlegg
10.407
Antall liker
6.120
Sted
Holmestrand
Delle skrev:
Var det ikke Fruen som for en tid siden fortalte om åndelige samtaler med en hest? (sic!)
Det ble vel for trangt og klamt i stallen. ;D

En digresjon, en likevel: At hun prata med hester kunne en saktens flire av. Men hva om broren forlangte å ha den med som rådgiver i Statsråd..Hadde det vært morsomt, tragisk, eller kanskje en smule "galneslig", som vi sier på sørlandet..
Ja ja, leve monarkiet.

Mvh
Jeg er også skeptisk til dype samtaler med hester, men vi som omgås mennesker som hører forskjell på hyller burde da om noen vise forståelse for slikt?
 

Sleiven

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.12.2003
Innlegg
2.300
Antall liker
21
Jeg synes ærlig talt Ari Behn er en hyggelig og flott person , som flere burde lære litt av, ... her oppe i Steinrøysa.

Sleiven
 

toriamos

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.02.2005
Innlegg
2.255
Antall liker
25
Torget vurderinger
5
vredensgnag skrev:
Gjestemedlem skrev:
Jeg blir bare mer glad i monarkiet når jeg leser denne tråden. Tenk om slike som dere skulle få velge en president i stedet? Jeg grøsser ved tanken. :eek:
Banalt innspill. Man får velge mange - gjerne en ny hvert fjerde år, for eksempel, om man ikke er fornøyd. Kunne vært fint det.
Banalt? Her er jeg helt på linje med Gjestemedlem - flere linjer faktisk. Hva jeg gjør her i denne drittråden aner jeg ikke.
 
C

CAP

Gjest
[quote Hva jeg gjør her i denne drittråden aner jeg ikke.
[/quote]



Dritt tiltrekker seg møkk kanskje ? ;D
 

ottone

Æresmedlem
Ble medlem
08.04.2008
Innlegg
14.353
Antall liker
11.313
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
3
Sleiven skrev:
Jeg synes ærlig talt Ari Behn er en hyggelig og flott person , som flere burde lære litt av, ... her oppe i Steinrøysa.

Sleiven
Jada, Ari er OK han. Jeg traff ham på gata her sist han var i byen og hilste et kjapt "heisann", og han hilste smilende tilbake. Holdt på å spandere en pils på ham, men han var raskt forbi. Det hadde vært noe. Ari prater mye, og sier mye rart, men jammen kjenner jeg mange med de gode egenskapene. Og se bare på HFS off-topic ! Skål :p
 
Topp Bunn