Og vi gleder oss til du kommer tilbake med kofferten full av trøffel og deilige osterNår det for en gangs skyld arrangeres mandagsmøte i nabohuset er det synd jeg ikke er i landet. Jeg kommer noen dager for sent. Kos dere!
Arve
-BB-
Og vi gleder oss til du kommer tilbake med kofferten full av trøffel og deilige osterNår det for en gangs skyld arrangeres mandagsmøte i nabohuset er det synd jeg ikke er i landet. Jeg kommer noen dager for sent. Kos dere!
Arve
Og litt rødvin.Og vi gleder oss til du kommer tilbake med kofferten full av trøffel og deilige osterNår det for en gangs skyld arrangeres mandagsmøte i nabohuset er det synd jeg ikke er i landet. Jeg kommer noen dager for sent. Kos dere!
Arve
-BB-
problem med vandrende vaskemaskin?Den som venter på noe godt osv
1) Your order number xxxxx at Hifi Collective has been updated.
New order status: Dispatched
2) SHENZHENAUDIO
Your order is on the way. Track your shipment to see the delivery status.
DHL Express tracking number: xxxxxxxxxx
3) Good news! You order should arrive on your door today!
The Vibration Solution LLC
-BB-
Neida, en ymse samling med diverse Sorbothan dingser som skal brukes på hytta etterhvert.problem men vandrende vaskemaskin?
https://www.vibrationsolution.com/
Har akkurat våknet etter julebordet og er klar for nytt treff. Skal ikke stå på detHei gutter
Blir det mandagstreff mandag 2 desember kl 18???????
Gjør det, jeg kommer.Har akkurat våknet etter julebordet og er klar for nytt treff. Skal ikke stå på detHei gutter
Blir det mandagstreff mandag 2 desember kl 18?������
Kan jeg få lov til å forslå Sjøflyhavna igjen? God mat og god stemning. Jeg kan forsøke å bestille tårnet slik at vi kan sitte der for oss selv.
Gi meg beskjed så booker jeg årets siste mandagstreff 02.12 kl 18.00.
Mvh
-BB-
Det er oppskryttNår vi er i nabolaget så jobber jeg selvfølgelig
Jobbing mener du? Usikker på om arbeidsgiver er enigDet er oppskryttNår vi er i nabolaget så jobber jeg selvfølgelig