Jeg tar turen innom. Får vel prøve litt restaurant mat før det kommer noen nye hybridvarianter av viruset og setter en stopper for det hele igjenJeg er i "tenkeboksen", men stor sjanse for at jeg kommer.
Jeg stemmer på Folkebadet. Menyen ser grei ut og vi bør gi nye steder en sjanse. Caspar serverer "carbonara" med fløte, det sier vel alt om seriøsiteten der.Alternativt nyeste i Sandvika, Sandvika Folkebad. Med mulighet for å bestille bord både inn og ute.
Maten er nok noe enklere enn Caspar.
Eventuelt nede på hjørnet mitt, Fellini med italiensk mat
Folkebadet Sandvika
Fordelt på 1200 arkitekttegnede kvadratmeter finner du scene, restaurant med de beste lokale råvarene, flere barer, innendørs hage med deck shuffleboard, arkaderom i verdensklasse, kaffebar, og en solfylt uteservering med utsikt over Sandvikselva. Sandvika Folkebad har som mål å være det...www.sandvikafolkebad.no
Ahhhh.... Mannen er tilbake! Fantastisk Eggeplommer, parmesan, hvitløk, pepper, olivenolje og litt vann fra spaghetti´n.Caspar serverer "carbonara" med fløte, det sier vel alt om seriøsiteten der.
Nei, nei og nei. IKKE hvitløk i carbonara! Og helst pecorino romano eller 50/50 pecorino og parmeggiano. Og selvfølgelig guanciale.Ahhhh.... Mannen er tilbake! Fantastisk Eggeplommer, parmesan, hvitløk, pepper, olivenolje og litt vann fra spaghetti´n.
-BB-
Finnes her Negrini guanciale stagionato ca 1,5 kg Velkommen - Oluf netthandelGod Guanciale har jeg tilgode å finne i Kr.sand.
-BB-
Hei, Sandvika Folkebad er helt topp.Alternativt nyeste i Sandvika, Sandvika Folkebad. Med mulighet for å bestille bord både inn og ute.
Maten er nok noe enklere enn Caspar.
Eventuelt nede på hjørnet mitt, Fellini med italiensk mat
Folkebadet Sandvika
Fordelt på 1200 arkitekttegnede kvadratmeter finner du scene, restaurant med de beste lokale råvarene, flere barer, innendørs hage med deck shuffleboard, arkaderom i verdensklasse, kaffebar, og en solfylt uteservering med utsikt over Sandvikselva. Sandvika Folkebad har som mål å være det...www.sandvikafolkebad.no
Det må du gjerne, men anbefaler vel bading på utsiden av Kalvøya. Hvor det er en del renere vann enn i elva..Sandvika Folkebad. Ta med badetøy eller ?
Hvis vi ikke får med flere, så tror jeg det går bra hvis vi er litt før "rushet".Må være over 8 stk for å bestiller bord.
Vi er vel 4-5 stk...
M1
Jeg kan stille når som helst. Når starter rushet på en mandag i Sandvika?Hvis vi ikke får med flere, så tror jeg det går bra hvis vi er litt før "rushet".
De har bra med bord ute, inne har jeg ikke vært ennå. Jeg kan jo starte ferien med å sitte på uteserveringen hele dagen
Jeg er klar for kaffe. Hvor og når?Hei, det er helt supert, gleder meg.
En til så bestiller vi bord
1.Hifipuristen
2.aam01
3 Fugazi
4 BEF
5 MK1classic
6 Magnus?
7 Jan erik
8 M1
Jan Erik har kontor rett ved siden av og inviterer de som kommer tidlig til komme innom kontoret for en kaffekopp og hvis noen har tid og lyst til å eventuelt muligens kanskje ta en tur innom Lyric hvis det er interesse for det. Jan Erik har også 4 parkeringsplasser Løkketangen 20 A som kan benyttes av de som kommer med bil.
Takker gjerne ja til en p-plass.
M1
Har du ikke rask nok bil?Skulle SÅ svært gjerne meldt meg på men mandag er min første dag på jobb igjen etter to uker ferie. Jeg vet det blir hektisk fra start og sannsynligvis også kveldsjobbing. Dermed blir det dessverre knapt med tid til å sette seg i bilen for å treffe dere.
Benytter anledningen til å ønske dere alle sammen et fortreffelig måltid og samtidig gratulere med at mandagsmøtene ENDELIG er i gang i igjen.
PS @ aam01: du er mentor på så mange områder inkl hvite viner: Har du et knalltips til en kjempevin som er tilgjengelig her hjemme? Gjerne en matvin som også har punch nok til kjøtt.
-BB-