Noen der? Synd dette merket ikke er mer utbredt da de har en egenskap mange leter etter i sine produkter. Melder meg inn som første medlem med PR-200 preamp og AM-100 effekt. Har tidligere hatt in-80.
Skal du handle Atoll Torsen? Jeg har Atoll forforsterker (pr-300) på Chorusene mine og det låter knall...Torsen skrev:Hvem er det som fører Atoll i norge?
6-8000,-Lyngen skrev:Noen som har prøv denne her?
![]()
Fikk gode skussmål i HiFi & Musik´s gruppetest. Riktignok som den dyreste. Noen som vet hva den koster i Norge?
Hei!7 år siden noen har skrevet noe her. Jeg ble Atoll venn i dag. Med tanke på antall forsterkere jeg har hatt så er det litt rart at jeg ikke har vært innom Atoll.
Kjøpte en eskeny Atoll IN 80SE. Har stått her og spilt noen timer nå å fått opp temperaturen litt.
Spiller på Kef Q350 og en AT LP5 platespiller med Nagaoka 110 pu og Musical fidelity riaa.
Fjernkontroll er ekstrautstyr. Det borger for litt trening mens man hører musikk, bra..
Jeg er i Napoleonskake generasjonen og feitere en jeg er nå trenger jeg ikke bli.
Ok forsterkeren spiller dritbra og litt til. Veldig til futt, fart og trøkk i den lille tassen.
Jeg har gitt den snill singer songwriter musikk fra Spotify de første timene.
Nå er det Stevie Ray Vaughan sin: And double Trouble på vinyl. Her setter kilden begrensningene. Vi snakker budsjett her..
Men forsterkeren har en mellomtone jeg ikke kan huske i den prisklassen. Ikke det dobbelte heller.
Minner mistenkelig om Naim nait xs spør du meg. Bortsett fra at den er noe varmere i klangen. Ikke mindre detaljert
for det er den til de grader. Maler med bred pensel og bassen er ikke noe fleskebass (ref Sluket)
Skal prøve litt Jo Jo Ma klassisk Bach Trios etterpå.
Det her var fryktelig morro og jeg kan anbefale på det varmeste.
Lasse