Du overrasker stadig vekk...Joe Cocker - den var ny for meg. Vis vedlegget 158498
[...]
Du overrasker stadig vekk...Joe Cocker - den var ny for meg. Vis vedlegget 158498
[...]
Både film, scene og sang er nærmest moderne klassikere.
Ja. Det er vel Mickey Rourke som har holdt seg dårligst:Du overrasker stadig vekk...Joe Cocker - den var ny for meg. Vis vedlegget 158498
[...]
Både film, scene og sang er nærmest moderne klassikere.
Er det Joe Cocker, Mickey Rourke og Kim Basinger.
Hilsen hulemannen..
Audeze LCD-1 ble kun laget i 25 eksemplarer, og var vel egentlig (nærmest) en prototype eller konsepttest(?)det blir først Lcd-1...
ÆSJ, stygge !Vis vedlegget 158511
Audeze LCD-1 ble kun laget i 25 eksemplarer, og var vel egentlig (nærmest) en prototype eller konsepttest(?)det blir først Lcd-1...
Det er jo logisk, ref. HiFiMAN HE-400 (og HE-300), samt at det selvsagt vil gi langt større salg enn prisklassene de nå opererer i. De må dog finne på en annen modellbetegnelse enn LCD1. Kanskje det blir LCD4, og at sifrene dermed mer er en nummerserie (ref. amerikanske militærfly) enn en hierarkiindikator?Nå, må dere gæmliser snart komme dere på Twitter/Instagram!
Alex Rosson hinter ganske så klart mot en innstegsversjon hos LCD..
Det er vel rimelig godt kjent at produsenter først lanserer flaggskip, og deretter utgir modeller som er nedskalerte versjoner.
HiFiMAN er allerede slått av Audeze når det gjelder lyd pr. krone.
Dere er så søte.
1) Hvilke HiFiMAN har dere selv? Jeg vet ardilla har HE-500, så spørsmålet er om han ville kastet ut Audeze til fordel av HiFiMAN...
Bottomline: Hvorfor har dere Audeze og ikke HiFiMAN? Velg EN av dem.
Først: Som du vet har jeg ingen av dem.Dere er så søte.
1) Hvilke HiFiMAN har dere selv? Jeg vet ardilla har HE-500, så spørsmålet er om han ville kastet ut Audeze til fordel av HiFiMAN...
Bottomline: Hvorfor har dere Audeze og ikke HiFiMAN? Velg EN av dem.
Med license to chill?Det er Stax sine toppagenter også...... Jeg er som kjent svakest for double-o seven
Vennligst benytt HiFiMAN-tråden.Jeg anbefaler at man kjøper HE-6 og melder tilbake i denne tråden hva man opplevde.
Man får inntrykk av at den i likhet med AKG K 1000 er noe nærmest for seg selv der konstruktørene langt på vei har sett bort fra praktiske hensyn som at den bør virke med de fleste eller i hvert fall en del vanlig forekommende hodetelefonforsterkere.HE-6 er et beist...
Jeg baker noen utrolige gode Wienerbrød...CDW har ingen orthoer - men burde hatt det. Virkelig.
HE-6 er IKKE OT da flere av dere savner / etterlyser referanser innen orthoer. HE-6 er en referanse man egentlig bare MÅ høre for de facto å få en referanse.
'Mulig jeg er litt omtåket da madammen nettopp overfalt meg og kastet iPhonen og QC15 vegg-i-mellom. Etter å ha hatt sex et par ganger så er det mentale litt på en snurr.
Wienerbrød er hakket under det jeg fikk de siste 28 minuttene.
Head-fi har sine overraskende sider...
Bli mann og få deg hønn Og invitasjonen står ved lag btw..Godt spørsmål. Jeg vet ikke. Det jeg vet er at jeg vil ha flere hodetelefoner. Har en vag forestilling at hun kun er ute etter kroppen min. Makan!
We wish!!! Nærmeste jeg har vært er vel detteNår kommer hornhodetelefonene?