pelsjeger
Overivrig entusiast
Lodder delefilter på kjøkkenbenken
https://tv.nrk.no/serie/norge-rundt/DVNR04000717/17-02-2017#t=6m23s
https://tv.nrk.no/serie/norge-rundt/DVNR04000717/17-02-2017#t=6m23s
Litt som det meste annet"Lyden av en million kroner!"
Aldri noe om hifi i media uten fokus på pris.
HØRT DEM?
Geir Fredriksen lager godlyd. Utvilsomt hifi på høyere nivå.
Absolutt verdt en lytt!
"Har du tenkt på hva annet du kunne brukt 800k på?"Ikke den verste magasinreportasjen om hifi jeg har sett i alle fall, nøkternt framstilt. Virkelig dyktige magasinjournalister vet å enten kamuflere sin mangel på kompetanse eller umerkelig bake den kompetansen de har inn i reportasjen. Dette er et resultat av en av de to kvalitetene i reporter.
Det er en magasinreportasje fra Norge Rundt, og vil da selvfølgelig ha en folkelig vinkling. Og det spørsmålet er en folkelig vinkling."Har du tenkt på hva annet du kunne brukt 800k på?"Ikke den verste magasinreportasjen om hifi jeg har sett i alle fall, nøkternt framstilt. Virkelig dyktige magasinjournalister vet å enten kamuflere sin mangel på kompetanse eller umerkelig bake den kompetansen de har inn i reportasjen. Dette er et resultat av en av de to kvalitetene i reporter.
Eller raringer som det også kalles; de som skrur på gamle biler og kjører opp en bakke etterpå, de som har rare dyr som gjør rare ting, rare hobbyer, mekker julepynt på kjøkkenet, fikser rare hus, har en høne på moped styret, en katt som nesten ramler ned, har en låve med gamle traktorer og ploger, og konkurrerer ettertpå.Det er en magasinreportasje fra Norge Rundt, og vil da selvfølgelig ha en folkelig vinkling. Og det spørsmålet er en folkelig vinkling."Har du tenkt på hva annet du kunne brukt 800k på?"Ikke den verste magasinreportasjen om hifi jeg har sett i alle fall, nøkternt framstilt. Virkelig dyktige magasinjournalister vet å enten kamuflere sin mangel på kompetanse eller umerkelig bake den kompetansen de har inn i reportasjen. Dette er et resultat av en av de to kvalitetene i reporter.