Takker for hyggelig tilbakemelding. Så bra at de falt i smak ! Håper de ikke blir utsatt for rapp og alternative valdres-stev.Da er det fokus i det lille lytterommet
Disse AX TWO spiller nydelig, mer er det ikke å si! De er også velbygd, kunne ikke vært mer fornøyd @W.Sand
Vis vedlegget 868265
Haha, ingen fare for detTakker for hyggelig tilbakemelding. Så bra at de falt i smak ! Håper de ikke blir utsatt for rapp og alternative valdres-stev.
Vil de spille bedre med mer rørwatt? Da sparer jeg i så fall til en LM 805IADrivern er på 89dB
(Dette er «omtrent» Dali 104 elementet)
Så trekker vi av litt for kjente og baffelstep
Hva sier du W? Skal vi gjette 85 dB følsomhet?
Vis vedlegget 868568
Takk for det, men filteret er allerede klart.
Steike de ble fine! Fikk lyst til å lage noen jeg også nå, har nok elementer liggende til å lage en god del parMens jeg leter etter skruer på roterommet ligger delene og vaker:
Da er jeg den lykkelige eier av paret, utrolig flott finish og førsteinntrykket er flott. Spiller på et «venteanlegg» med Aura Note Premier og WiiM streamer, selv det låter bra! Skal oppdatere når det endelige anlegget er på plass!Nå har de spilt en stund. Organisk, musikalsk, fløyel, ja kort sagt det som karakteriserer C17.
De mest bortskjemte av oss vil kanskje ha en liten sub til. Bud mottas Over til Asker....