Audio Pro C10 MkII – toppmodellen som utvider repertoaret

AudioProp_C10MkII-3.jpg


Audio Pro lanserer en oppgradering av sin toppmodell Addon C10. Samtidig blir den gjort langt mer stuevennlig.

Addon C-serien til Audio Pro har hatt et karakteristisk design, der alle de tre modellene Addon C3, C5 og C10 er bygget over samme lest, der bare størrelsen har skilt dem utseendemessig. Og designet har til en viss grad hatt et klart offroad-preg, men sin litt sportslige hank i skinn, og et malt kabinett.

Også T3+ modellene bygger på samme designkonsept, inklusiv den påskegule- og ellers sommerfriske T3+ Lemon som Audio Pro lanserte rett før påske.

Audio Pro C10 MkII

Når Audio Pro nå lanserer en oppgradert versjon av toppmodellen er det ikke bare....

Les hele nyhetsartikkelen om Audio Pro C10 MkII hos Audiophile.no

AudioProp_C10MkII.jpg
 

Kommentarer

Informasjon om bruker

Audiophile.no
Bransjemedlem
Medlem siden
Antall liker
954
Link til alle artikler
401
Audiophile.no sine annonser
Audiophile.no
Apple Music mot Spotify – Stig Arne si dagbok for januar 2024

Apple Music mot Spotify – Stig Arne si dagbok for januar 2024

  • 6
Denne gongen er det strøymetenestene som får gjennomgå. Dei som alle nyttar, og som alle klagar på. For andre gong på rad skal eg koma attende til noko eg har lova å kome attende til. Sist var...
Fortsett
Audiophile.no
Minimesse hos Acoustic Tuning i Trondheim

Minimesse hos Acoustic Tuning i Trondheim

  • 0
Acoustic Tuning hadde invitert utvalgte kunder til en minimesse lørdag 27.1.23 i sine lokaler på Sorgenfri i Trondheim. Audiophile.no var til stede, og hadde et interessant og hyggelig møte med...
Fortsett
Audiophile.no
Klimax Solo 800 - ny flaggskipforsterker fra Linn

Klimax Solo 800 - ny flaggskipforsterker fra Linn

  • 3
Linn har lansert et monster av en effektforsterker. Si god morgen til Linn Klimax Solo 800. Linn har lenge hatt en velutviklet forsterkerserie på tre ulike nivåer, og med flere effektklasser i de...
Fortsett
Audiophile.no
"I DAG SPELAR DET GODT" – Stig Arne si dagbok desember 2023

"I DAG SPELAR DET GODT" – Stig Arne si dagbok desember 2023

  • 2
I dag spelar det godt, og det smakar godt. Litt om lyden frå stereoanlegga våre heilt generelt, ispedd litt psykologi; og resten av jolaølet. Du har sikkert erfart det sjølv. Einskilde dagar...
Fortsett
Audiophile.no
Galaxy Unpacked 2024 – AI is coming

Galaxy Unpacked 2024 – AI is coming

  • 0
Onsdag 17. januar hadde Samsung samlet over tre hundre personer i Colosseum kino. Og selvfølgelig var det den årlige lanseringen Galaxy Unpacked som var anledningen, overført Live fra San Jose i...
Fortsett
Audiophile.no
Augnestikkarar og jolaøl – Stig Arne si dagbok november 2023

Augnestikkarar og jolaøl – Stig Arne si dagbok november 2023

  • 0
For ein gongs skuld har eg helde lovnaden med å koma attende til noko eg har lovt tidlegare: Å samanlikna Dac-ane Audioquest Dragonfly Cobalt og Red. Og Cayin RU6. Og mengder med jolaøl, men det...
Fortsett
Topp Bunn