Audio Pro SW-10 – Ringen er sluttet

AP_SW-10-1.jpg

Audio Pro lanserer en ny Subwoofer med modellbenevnelsen SW-10. Det vanker ingen premie til den som gjetter hvor stor bassen er.

For to uker siden fikk vi melding om en ny Bluetooth-høyttaler, og vi
formidlet det glade budskap videre med stor fornøyelse. Det vil si – ny var vel kanskje å ta litt vel hardt i. Fornyet er vel et mer presist begrep på denne oppgraderte modellen.

Denne gangen er det derimot mer snakk om en ny konstruksjon fra disse svenskene et godt stykke nede på vestkysten. Men selv om det er en helt ny konstruksjon er Audio Pro på velkjent terreng. For allerede for 42 år siden syslet denne produsenten med subwoofere i utbredt skala. ACE-Base teknologi var lagt til grunn for Audio Pro sine subwoofere, et konsept som tillater dyp bass fra små subwoofere. A4.14 var den første blir av noen regnet som en kulthøyttaler …

Les hele nyhetsartikkelen om Audio Pro SW-10 hos Audiophile.no

AP_SW-10-3.jpg

Sist redigert:

Kommentarer

Karl_Erik

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.10.2002
Antall liker
1.605
Torget vurderinger
1
Artikkelen er oppdatert med veil. pris.

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
10.316
Torget vurderinger
1
Trodde de skulle være dyrere.

H

Hifibasillen

Gjest
Bestilt to av disse nå, skal kobles med A36 så blir morsomt og høre resultatet, har idag en SVS PB2000 Pro men sleit med ujevn bass.

Informasjon om bruker

Audiophile.no
Bransjemedlem
Medlem siden
Antall liker
1.841
Link til alle artikler
590
Audiophile.no sine annonser
Audiophile.no
TEST: Icon Audio Stereo 40 Signature - Stairway to Heaven

TEST: Icon Audio Stereo 40 Signature - Stairway to Heaven

• 1
Jeg har tidligere hatt Icon Audio Stereo 30 på besøk, den sjarmerte stort, så jeg tenkte at det ville være interessant å høre storebror Stereo 40. Dette viste seg å være mulig, så jeg fikk til...
Fortsett
Audiophile.no
TEST: Clearaudio - Al Di Meola på besøk!

TEST: Clearaudio - Al Di Meola på besøk!

• 0
Er Clearaudio Celebrity Al Di Meola verdens flotteste platespiller? Den fremstår i det minste som en radikal og rent ut sagt vakker motsats til de “oljeplattformene” som har blitt trenden innen...
Fortsett
Audiophile.no
TEST Rega Planar 8 med Nd9. Platespilleren som gikk sine egne veier.

TEST Rega Planar 8 med Nd9. Platespilleren som gikk sine egne veier.

• 1
Rega sin platespiller Planar 8 kan leveres med den rykende ferske MM-pickupen Nd9 som en fabrikkmontert løsning. Vi har hatt denne komboen på test i 3-4 uker, og spilte en uhorvelig mengde vinyl...
Fortsett
Audiophile.no
TEST: Manley Stingray II - Den rokker!

TEST: Manley Stingray II - Den rokker!

• 6
Jeg har hatt Manley Stingray II på fransk visitt. Vi har tilbrakt en langhelg sammen, med sene kvelder, for ikke å si netter. Det har vært minneverdig. Manley Stingray II er en linjeforsterker...
Fortsett
Audiophile.no
Skatter fra bluesens pauluner. Buddy Guy – Damn Right, I`ve got the blues

Skatter fra bluesens pauluner. Buddy Guy – Damn Right, I`ve got the blues

• 12
George “Buddy” Guy ble født 20 juli 1936 i Lettsworth Louisiana, tett på Mississippi river, i bomullsdistrikt, i fattigslige kår. Tidlig i tenårene fikk han en gitar av faren sin, og under sterk...
Fortsett
Audiophile.no
6 CD-spelarar frå Yamaha, NAD, Marantz og Xenon

6 CD-spelarar frå Yamaha, NAD, Marantz og Xenon

• 0
Du tenkjer sikkert som eg gjorde for litt sidan, at ingen er interesserte i CD-spelarar lenger, alle strøymer no. Men, som me har forklart tidlegare, eg leitte fram og prøvde nokre CD-spelarar for...
Fortsett
Topp Bunn