Audio Pro SW-10 – Ringen er sluttet

AP_SW-10-1.jpg

Audio Pro lanserer en ny Subwoofer med modellbenevnelsen SW-10. Det vanker ingen premie til den som gjetter hvor stor bassen er.

For to uker siden fikk vi melding om en ny Bluetooth-høyttaler, og vi
formidlet det glade budskap videre med stor fornøyelse. Det vil si – ny var vel kanskje å ta litt vel hardt i. Fornyet er vel et mer presist begrep på denne oppgraderte modellen.

Denne gangen er det derimot mer snakk om en ny konstruksjon fra disse svenskene et godt stykke nede på vestkysten. Men selv om det er en helt ny konstruksjon er Audio Pro på velkjent terreng. For allerede for 42 år siden syslet denne produsenten med subwoofere i utbredt skala. ACE-Base teknologi var lagt til grunn for Audio Pro sine subwoofere, et konsept som tillater dyp bass fra små subwoofere. A4.14 var den første blir av noen regnet som en kulthøyttaler …

Les hele nyhetsartikkelen om Audio Pro SW-10 hos Audiophile.no

AP_SW-10-3.jpg

Sist redigert:

Kommentarer

Karl_Erik

Overivrig entusiast
Ble medlem
31.10.2002
Antall liker
268
Artikkelen er oppdatert med veil. pris.

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
4.249
Torget vurderinger
1
Trodde de skulle være dyrere.

Informasjon om bruker

Audiophile.no
Bransjemedlem
Medlem siden
Antall liker
71
Link til alle artikler
47
Audiophile.no sine annonser
Audiophile.no
TEST: Matrix X-Sabre PRO MQA, ein ambisiøs sak

TEST: Matrix X-Sabre PRO MQA, ein ambisiøs sak

• 3
For den som er oppteken av maksimalt god lyd, er det ingen grunn til å nøye seg med ein enkel CD-spelar eller strøymetenester direkte gjennom pc-en. Ved å tappe signalet digitalt og bruke ein...
Fortsett
Audiophile.no
M28 – Nytt kraftverk fra NAD

M28 – Nytt kraftverk fra NAD

• 0
NAD har lansert et nytt kraftmonster i Masters Serien. Og også nykommeren får Eigenkraft forsterkermoduler fra danske PURIFI I 2014 lanserte NAD 4 nye produkt i sin Masters serie. Det dreide seg...
Fortsett
Audiophile.no
Sony WH-1000XM4 – Den nye støykanselleringskongen?

Sony WH-1000XM4 – Den nye støykanselleringskongen?

• 6
Få produktnyheter har blitt så grundig forhåndsvarslet som Sony sine nye toppmodeller med støykansellerende hodetelefoner. Nå er WH-1000XM4 kommet, og vi tar en gløtt på hva som er nytt. Hvis du...
Fortsett
Audiophile.no
ANMELDELSE: Call of the Wild. London på ville veier?

ANMELDELSE: Call of the Wild. London på ville veier?

• 5
Ok, jeg innrømmer det på strak arm. The Call of the Wild er en barnefilm, i hvert fall nesten. Og likevel er det noen aspekter ved denne nyklassikeren som får meg til å finne frem tastaturet...
Fortsett
Audiophile.no
Ny generasjon Majik DSM fra Linn

Ny generasjon Majik DSM fra Linn

• 0
Onsdag og torsdag kjørte Linn digitale lanseringer av en ny generasjon Majik DSM. Vi var til stede på den digitale presselanseringen onsdag 5.8, som ble ledet av Gilad Tiefenbrun som har tatt over...
Fortsett
Audiophile.no
Dansar med ulvar – Stig Arne si dagbok juni 2020

Dansar med ulvar – Stig Arne si dagbok juni 2020

• 0
Eg traff Endre nede på Vangen ein dag i fjor. Eg kjenner (deler av) familien hans, og drog kjensel på han. Og han kjende meg att og, utruleg nok, for han var berre ein ungdom - eller berre...
Fortsett
Topp Bunn