Thor`en er nok ikke dimensjonert for å tåle de blokkene dine, jeg bruker ikke effekten igjennom Thor boksen. Har også prøvd ut Shunyata 8 og denne tåler mer strøm enn Thor men hos meg ble lyden tammere og flatere med denne i forhold til Thor`en, det ble mindre dypbass og den ble litt slapp i den øverste toppen, låt mer hifi for å si det på den måten. Men hos andre jeg har vært hjemme hos så låter det veldig bra med denne, både med og uten effekt igjennom den så dette er ikke lett, den eneste måten å finne ut på er å prøve selv. Som du sier selv så spiller det med Thor boksen mer musikk, vanskelig å sette forståelige ord på dette men det høres....Når det gjelder Ref. 3`en til ARC så mener jeg å høre at den kanskje ikke er følsom for støy men det er veldig lett og høre når du gjør de rette tingene, det faller bare på plass og det spiller veldig bra! Nå bruker jeg Valhalla strøm igjennom Thor til denne og den spiller fantastisk, og jeg er skeptiker selv jeg... Denne blir her lenge
Synes heller ikke ARC trenger lang oppvarmingstid, skrur den på og det spiller veldig bra kun etter kort tid, har egentlig aldri tenkt over det med denne...
FMG, har du tatt kontakt med selgeren av Ref.3`en? Som det er sagt her så er det sjelden den er tilsalgs for ca. halv pris, det er sjelden den er tilsalgs i det hele tatt.