Audio Research REF160S: Trolig en av de aller beste stereo-rørforsterkerne du kan kjøpe....

Topptest av Audio Research REF160S i Stereo+, 5 av 5 stjerner!
• Musikalsk drømmemaskin
• Fantastisk byggekvalitet
• Har X-faktoren både musikalsk og med Ghost Meter’ene

STEREO+ MENER: Trolig en av de aller beste stereo-rørforsterkerne du kan kjøpe.

"Det er rett og slett praktfullt hvordan den lar instrumenter og stemmers klang slippe rett igjennom uten å bremse hverken dynamikk, fylde eller detaljer. Det er rett og slett nydelig når det skal være nydelig, og brutalt når det skal være brutalt..."
"Det er ren galskap å ønske seg et sånt digert og dyrt beist, men med en sånn forsterker i anlegget har definitivt de gærne det godt. Kanskje jeg skal lenke meg fast i bærehåndtakene når importøren kommer for å hente den..."

Audio Research kan oppleves hos Renaissance audio i Bergen og Bachs HiFi i Larvik. Les testen og mer om Audio Research REF160S på våre nettsider.

REF_160S_HFS_stereopluss.png
 

Kommentarer

Hønndjevelen

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.04.2010
Innlegg
7.032
Antall liker
7.633
Sted
Oslo
De fleste bruker nok håndjern hjemme til andre sysler.
Og i mitt oppsett, ville ørene vært farlig nær høyttalerne om jeg lenka meg fast til ampen. Men jeg liker måten du tenker på
 

Powerpoint

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.04.2003
Innlegg
7.408
Antall liker
12.893
Griselekker kreasjon, og slik jeg tolker den godeste herr Solstad så må man ha mer enn bare siklesmekke med produktet i hus. Det kan fort bli groper i gulvet der man ligger og nyter VU-meterne og rørenes glød.
 
Sist redigert:

Dharmabum

Overivrig entusiast
Ble medlem
05.03.2010
Innlegg
1.169
Antall liker
1.382
Torget vurderinger
11
21:04 inn i denne videoen snakkes det varmt om 160S ,og denne karen har testet enormt mange high end forsterkere.
 

Informasjon om bruker

Mono AS
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
151
Link til alle artikler
218
Mono AS sine annonser
Bransjenyheter
Hør Klipsch Heritage La Scala denne helgen - VårPuls 2024

Hør Klipsch Heritage La Scala denne helgen - VårPuls 2024

  • 0
Nå er det like før - VårPuls 2024. Mono AS gleder seg til og spille på en klassisk hornhøyttaler som først ble introdusert i 1963. La Scala AL5 er en tre-veis konstruksjon med hornladet bass...
Fortsett
Bransjenyheter
Sonus Faber Omnia, trådløs høyttaler med fantastisk ytelse og design!

Sonus Faber Omnia, trådløs høyttaler med fantastisk ytelse og design!

  • 0
Sonus Faber Omnia, trådløst musikkanlegg som kombinerer eksklusivt italiensk design med lydkvalitet i toppklassen. Spill hva du vil! Spotify Connect, Tidal Connect, Chromecast, AirPlay2...
Fortsett
Bransjenyheter
Audio Research REF6 SE, Årets Produkt 2021-2022

Audio Research REF6 SE, Årets Produkt 2021-2022

  • 0
Amerikansk maktdemonstrasjon! "Det er som man får enda større innsyn i opptaket. Du trenger rett og slett lenger inn i sjelen på utøverne. Den virker også totalt uanstrengt i det den foretar seg...
Fortsett
Bransjenyheter
Topptest av Sonus Faber Guarneri Tradition!

Topptest av Sonus Faber Guarneri Tradition!

  • 11
Sonus Faber Guarneri Tradition er testet i siste utgave av Stereo + 10 av 10 på ytelse/pris og Spesielt Anbefalt! KLANGMESTERNE "Reaksjonen kommer momentant i det pickupen fanger opp de første...
Fortsett
Bransjenyheter
Nyhet! Aurender N150

Nyhet! Aurender N150

  • 0
Aurender N150 er en den rimeligste versjonen i Aurender’s oppgraderte sortiment av High-End streamere og har en rekke fellestrekk med N200, N20 og N30. N150 har en ny og vesentlig raskere Intel...
Fortsett
Bransjenyheter
Topptest av Aurender N200 i Stereo+ 'Spesielt Anbefalt'

Topptest av Aurender N200 i Stereo+ 'Spesielt Anbefalt'

  • 4
STEREO+ MENER: Fantastisk lyd og brukervennlighet burde løfte denne langt opp på ønskelista... "N200 mangler noen av tilkoblingsmulighetene til storebror N20, og har heller ikke like stort...
Fortsett
Topp Bunn