Audio thecnica -AT33 EV

Cminor

Medlem
Ble medlem
18.06.2008
Innlegg
22
Antall liker
5
Torget vurderinger
1
Hei,eg kjøpte for ei tid sidan ein brukt rega p5.Eg brukar no ein OC9 ML ll som eg er veldig godt fornøgd med,men eg er begynt og snuse litt på ein AT-33 EV.Nokon som har erfaringar med denne?
Eg har lest at den skal halle mot det mørke,er dette markant forskjellig fra OC9?
 

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Innlegg
12.507
Antall liker
2.950
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1

lassemann

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.05.2007
Innlegg
2.947
Antall liker
4.610
Sted
Fredrikstad
Torget vurderinger
1
Jeg har nettopp byttet fra atoc9 til at33ev på min Nottingham Spacedeck, og jeg opplever at AT33EV har mer av alt det den gode ATOC9 er kjent for. Men EV har bedre oppløsning, mer dynamikk og mer definert og kontrollert bass. Mer på og mer aggressiv i spillestilen om du skjønner, i positiv betydning ;) Likevel opplever jeg klangsignaturen som ganske lik. Likevel helt klart opp en klasse lydmessig..

mvh
lassemann
 

Cminor

Medlem
Ble medlem
18.06.2008
Innlegg
22
Antall liker
5
Torget vurderinger
1
Takk for tilbakemelding:)AT 33 virkar jo særdeles lovande,spesielt med tanke på at den no går for under 500 dollar på lpgear.Må jo vere eit bra kjøp og lit meir å definert bass er vel egentleg det einaste eg har og utsette på OC9....
Eg brukar no eit rega MC phono trinn,nokon som har nokre tankar omkring kor mykje ein må opp i pris for og få noke vesentleg betre?Eventuelt kva ein burde gå for?
 
Topp Bunn