Audio Vector i Stavanger?

janan

Hi-Fi interessert
Ble medlem
28.09.2006
Innlegg
71
Antall liker
0
Planlegger kjøp av nye høytalere, men bor altså i Stavanger...
Hvor må jeg dra hvis jeg ønsker å høre på et par Audio Vector Mi3 sammen med min Densen cd og integrert? Finner kun Oslo HifiCenter som forhandler av Audio Vector i Norge.
 

Loevhagen

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.08.2005
Innlegg
5.372
Antall liker
1.045
Sted
L -> her <- H
Torget vurderinger
3
OHFC Sender til Stavanger. Ikke noe problem. Har selv kjøpt fra dem.
 

Dan Dare

Overivrig entusiast
Ble medlem
19.11.2005
Innlegg
1.023
Antall liker
405
Sted
Egersund
Torget vurderinger
4
Hi-Fi center i Sandnes tar inn Audiovector på bestilling. Da gjelder sikkert dette også Stavanger.
Jeg ville neppe kjøpt slikt utstyr hos Apis - kjøleskap eller komfyr - ja. Men hi-fi - nei. For et par måneder siden forhørte jeg meg om prisen på Audivector hos Apis men da de visste de ikke prisen på dem engang.
 

Arkiv12

Medlem
Ble medlem
17.09.2006
Innlegg
31
Antall liker
0
Apis har de inne. Derfor er det mulig å høre på dem.
Naim, Audiovector, Klipsch og Patos er langt bedre utvalg enn Hifi center har. Butikksjefen har peiling på hifi. Vaskemaskinfolket bør en holde seg unna.
 

Dan Dare

Overivrig entusiast
Ble medlem
19.11.2005
Innlegg
1.023
Antall liker
405
Sted
Egersund
Torget vurderinger
4
Mulig butikksjefen har noe peiling på hifi. Han kommer vel fra hifi-klubben.
Men fra å gå fra en ren hifi-forretning til en forretning som hovesakelig selger vaskemaskiner og kjøleskap lager ikke de helt store vibber hos meg.
 

gaseby

Medlem
Ble medlem
11.09.2004
Innlegg
18
Antall liker
0
bananrolf, du bør være forsiktig med å generalisere basert på dine egne "vibber" og å snakke drit om en bestemt butikk og person basert på dine "vibber". Det at folk velger forskjellig typer jobb er en personlig ting og kan komme av faktorer som du ikke har peil på og ikke har noe med og har ingenting med om de har peil eller ikke.
 
Topp Bunn