Trangt om plassen i dag. Folk sitter ikke oppå anleggeneHar de økt prisen på inngangsbilletten i Warszawa? Ser ut til å være bedre plass på lytterommene enn hva jeg har opplevd de gangene jeg har vært der.
Du som har vært i restaurantbransjen og kjørt på med ågerpriser…….er egentlig kjip når det kommer til egen mammonNår pilsen i baren koster 71,- så skjønner jeg jo at folk tar med seg en 6 pk fra butikken over gata. I 2019 betalte vi 32,-
Vi er vel ikke her på grunn av pilsen…?Når pilsen i baren koster 71,- så skjønner jeg jo at folk tar med seg en 6 pk fra butikken over gata. I 2019 betalte vi 32,-
Nja, det er viktig å ikke bli for ensidig på haifai-interessenVi er vel ikke her på grunn av pilsen…?
Kunst min gode venn. Og det kan man ta betalt for. Hedonisme på høyt nivå til tider.Du som har vært i restaurantbransjen og kjørt på med ågerpriser…….er egentlig kjip når det kommer til egen mammon
Polakkene er tørste. Dem sitter ofte å nyter medbrakt i gangene og har avtaler om å spille musikk på enkelte anlegg. Dessverre røyker en del av dem også.Vi er vel ikke her på grunn av pilsen…?
Dette ser spennende ut!
Tenker du spesifikt på Lampizator-rommet, @bluesbreaker? Det har alltid pleid å være en vinner i mine ører. Nå har de byttet ut stativhøyttalerne med noen svære paneler. Total nedtur for meg. Serverer slagverk/perkusjon med masse smekk og lite annet.Dette ser spennende ut!
Er det noen av dere som er tilstede og har hørt oppsettet som har lyst til å si noe om greiene /lyden?
Jade Ten? Mine ønsketenkninger har blitt hørtBillede fra Pylon Audio`s Facebook side - Bemærk prototypen af de nye Jade Ten
Vis vedlegget 1068887
Takk for fyldig svar og info.Tenker du spesifikt på Lampizator-rommet, @bluesbreaker? Det har alltid pleid å være en vinner i mine ører. Nå har de byttet ut stativhøyttalerne med noen svære paneler. Total nedtur for meg. Serverer slagverk/perkusjon med masse smekk og lite annet.
Ellers er det gjerne slik at stort spiller bra, som Estelon/Accuphase og PMC fenestria/Musical Fidelity. Griper meg i å tenke at PMC ville fått et ytterligere løft med annet forsterkeri, men nå får jeg vel @toneset2 på nakken
Dynaudio Contour Legacy klarer å fylle et svært rom med vellyd på Golden Tulip.
Som ofte ellers på messer kan man hake av i noen av boksene, men ikke alle. Enten svikter det i bassen, eller det spiller for lite detaljert og oppløst. Vanskelig å treffe på alle parametre.
Ståkarakter til Bladelius Ask/Gradient i et lite rom, ditto ros til Sveinung Mala og hans nye Ø-modell. I andre enden av sjette etasje på Sobieski var Audio Note helt katastrofe. Et anlegg til trekvart million som spiller grøtete og todimensjonalt.
På stadion falt Cary/Blumenhofer i min smak. Gøy å se/høre de griselekre rørforsterkerne levere så mye godlyd.
Konklusjonen? Dere får bli med neste år!
Ser ut som jeg kan ha vært litt for rask, tenkte at Jade 10 betød at det ble benyttet en 10’’ bass i stedet for 12’’ som det er i Jade 20. Nå er ikke specs frigitt da det er en prototype, men ut fra hva jeg har klart å Googl’e meg til er det en 8’’ i disse.Jade Ten? Mine ønsketenkninger har blitt hørt
Sveda er merke på HT, spilte veldig bra...Takk for fyldig svar og info.
Joda, blir nok flere turer til W., men i år ble det Gøteborg for min del.
Det var spesielt Lampizator-Sikora jeg tenkte på ja. I -23 hadde de etter min oppfatning noe av den beste lyden. Noen blå aktive stativ h.t. jeg aldri har hørt om før, og heller ikke husker hva heter. Det låt nærmest magisk for å bruke en slik floskel.
Vis vedlegget 1069177
Takk for at dere som har vært der i helga deler.
Du tar fine bilder, tusen takk!!