Audiofil vinyl - 15% rabatt

vinyl-extravaganza_audiofil-vinyl_opptil15_650x400.jpg

Vi har for tiden opptil 15% rabatt på over 500 audiofile pressinger i de fleste sjangre, fra labler som Speakers Corner, Pure Pleasure og Reference Recordings.

Dette tilbudet gjelder t.o.m. mandag 19. oktober kl. 10.00.

https://www.platekompaniet.no/salg/vinyl-extravaganza/audiofil/


Er det andre merker du savner til vårt utvalg, gi gjerne lyd her og vi ser hva vi kan få fatt på!
 

Kommentarer

Voff

Æresmedlem
Ble medlem
03.11.2006
Innlegg
10.994
Antall liker
8.165
Torget vurderinger
1
Mye bra her. Speakers Corner er ypperlige utgaver. Pure Pleasure likeså - men her må jeg ta forbehold da jeg bare har en tittel (Neil Ardley). Den er flott
 

BangBang

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.03.2005
Innlegg
7.301
Antall liker
4.908
Sted
Okka by
Torget vurderinger
7
Hvor mange av disse titlene er faktisk på lager, eller lar seg skaffe? Jeg har nesten ikke tall på hvor mange av mine bestillinger som har bli lagt som rest i månedsvis, for så å bli kansellert. Greit nok at det ikke koster noe. Men man lar gjerne tilbud andre steder gå forbi seg siden man tross alt venter på platene som er i bestilling.
 

torem

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.12.2007
Innlegg
2.933
Antall liker
747
Jeg hadde en bestilling som først ble kanselert når kredittkortet mitt gikk ut på dato. Det var vel et drøyt år etter at jeg hadde bestilt plata. Derfor bestiller jeg lite fra PK nå for tiden. Er som BangBang sier ganske håpløst for oss "hard core" platesamlere.

Men selvsagt fint at de har tilbud. Jeg kjøpte Toto-plata på Speakers Corner der for noen år siden, og den lar seg sikkert fortsatt skaffe :)
 

Platekompaniet

Bransjeaktør
Ble medlem
30.05.2016
Innlegg
113
Antall liker
31
Torget vurderinger
1
Hei, takk for interessen så langt.

Samtlige titler på dette utvalget er kurert ut i fra titler vi raskt kan skaffe fra lager i Norge. Vi bestiller derfra en gang i uka og det aller meste er på lager hos dem. Platene blir levert oss og klar for utsendelse innen 5-10 dager.

Vi hadde tidligere en noe problematisk distributør i USA som slet med å skaffe det meste av denne typen utgivelser, men denne leverandøren er altså ikke med på dette utvalget her.
 

Informasjon om bruker

Platekompaniet
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
31
Link til alle artikler
65
Platekompaniet sine annonser
Bransjenyheter
Musikkhelg med 25% rabatt

Musikkhelg med 25% rabatt

  • 0
Nå er det musikkhelg i nettbutikken, og du får 25% rabatt på et enormt utvalg vinyl, CD, musikkfilm, platespillere og vinyltilbehør. Totalt har vi over 55 000 varelinjer på tilbud. Tilbudet...
Fortsett
Bransjenyheter
Vi forlenger tilbudet på Audio-Technica

Vi forlenger tilbudet på Audio-Technica

  • 3
Dette eksklusive nettilbudet har vært så populært at vi forlenger det med én ekstra uke. Dermed kan du fortsatt sikre deg 20% rabatt på et stort utvalg pickups, platespillere, vinyltilbehør og...
Fortsett
Bransjenyheter
20% rabatt på Audio-Technica

20% rabatt på Audio-Technica

  • 0
Eksklusivt nettilbud: I en begrenset periode gir vi 20% rabatt på et stort utvalg pickups, platespillere, vinyltilbehør og hodetelefoner fra Audio-Technica. Tilbudet gjelder t.o.m. mandag 1...
Fortsett
Bransjenyheter
Audio-Technica fornyer budsjettklassikeren AT-95

Audio-Technica fornyer budsjettklassikeren AT-95

  • 19
I 2012 kåret Fidelity en pickup til under 400 kroner til et av tiårets beste hifi-produkter. I den forbindelse skrev Gunnar Brekke følgende om Audio-Technicas smått legendariske AT-95E: "At-95 har...
Fortsett
Bransjenyheter
Nytt vinyltilbehør fra Audio-Technica

Nytt vinyltilbehør fra Audio-Technica

  • 0
Som mange vet har Audio-Technica vært verdens største produsent av pickuper siden midten av 1970-tallet. I vinylens gullalder besto også vareutvalget også av tonearmer og en rekke...
Fortsett
Bransjenyheter
Stort dagstilbud på vinyl, platespillere m.m.

Stort dagstilbud på vinyl, platespillere m.m.

  • 0
14. desember er det gull i julekalenderen. Sort gull! I dag får du 4 for 3 på massive mengder vinyl, og i nettbutikken får du dessuten svært gode priser på platespillere, pickup-er og...
Fortsett
Topp Bunn