L
lasse5214
Gjest
Har noen her testet Audiolab sin nye M-Dac?
Om så er, hvordan spiller den?
Hva er den Norske prisen?
Om så er, hvordan spiller den?
Hva er den Norske prisen?
Selvfølgelig ;D (tankene og ikke samarbeidet)Imperial skrev:Du har sannelig høye tanker om deg selv Oblivion...Har du samarbeidet med dem, siden du vet de bruker dine greier?
mvh
Det er derfor jeg har publisert LSB problematikken (både årsak og løsning, men ikke alle komplikasjonene en må ta i betraktning for å implementere korrekt) tilbake i tid...Imperial skrev:Uansett. Du driver med det jeg kaller grunnforskning. Realiseringer på ditt nivå ligger litt frem i tid, jeg tror att produkter idag,funker helt supert med bl.a dine prinsipper i barnestadiet. Såpass tiltro til dine kunnskaper har nemlig jeg. ;D
Genialt Egon ;D ;D ;DOblivion skrev:Det er derfor jeg har publisert LSB problematikken (både årsak og løsning, men ikke alle komplikasjonene en må ta i betraktning for å implementere korrekt) tilbake i tid...Imperial skrev:Uansett. Du driver med det jeg kaller grunnforskning. Realiseringer på ditt nivå ligger litt frem i tid, jeg tror att produkter idag,funker helt supert med bl.a dine prinsipper i barnestadiet. Såpass tiltro til dine kunnskaper har nemlig jeg. ;D
Da er det ingen som kan få patent og alle produsenter kan dra nytte av dette - noe som igjen gjør at alle forbrukere kan få bedre lyd uten å måtte betale noe ekstra.....
Jupp, hadde den i stua noen timer i jula, men for kort tid i mitt oppsett til å si noe vettugt om den.Todd skrev:Noen som har fått lyttet til denne?
+1cathrine1 skrev:Gleder oss til rapport, den ser bare så lekker ut
Vh
S
Denne ser jeg frem til HornetHornet skrev:Da er M-dac endelig sendt fra UK etter måneder med venting ;D Skal bli spennende dette.
Ja lyd ble det!bjornh skrev:Ble det lyd?
Em Xda er bra til prisen, men M-dac er mye bedre på alle plan.corwin skrev:Så at du har hatt emotiva xda... hvordan er mdac sammenlignet med denne?
Ei vorte er det men ikke ei veggvorte ;Dou812rh skrev:Gratulerer HornetSpent på hva dine tilbakemeldinger blir. Den ser fin ut, men er det veggvorte psu?
OU812
Srtømforsyningen er neste prosjekt for denne dacen.gismo skrev:Gratulerer Hornet, rå tøff også i "ditt design"![]()
Blir spennende å høre etter hvert, men du....gi den et skikkelig PSU 8)
gismo
Edit: Hva skal denne fores med av DC?
Hva er exadac da Leif? :LMC skrev:hvorfor skulle denne være noe bedre enn Exadac18 ?
mvh
Leif
Sendte mail til Teddy Pardo, men han hadde ingen planer i nærmeste fremtid å lage strømforsyning til M-Dac.hifiguru skrev:En mail til Teddy Pardo så bygger han sikkert en versjon a'la denne:
http://www.teddypardo.com/Products/Power Supplies/rDacPS.html
Skjønner deg godt HornetHornet skrev:Srtømforsyningen er neste prosjekt for denne dacen.gismo skrev:Gratulerer Hornet, rå tøff også i "ditt design"![]()
Blir spennende å høre etter hvert, men du....gi den et skikkelig PSU 8)
gismo
Edit: Hva skal denne fores med av DC?
På vorta står det output: 2xAC 13.8V-0,5A