Audionet.

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• M

musicus

Gjest
    Et par bilde fra Horten messa... Cd spiller og en monoblokk.
    Blir mer og mer imponert over AMP blokkene jo mer jeg spiller på de. Driver ht mine uten problemer, så ser ikke ut som jeg trenger MAX. Kanskje EPX til DNP heller må vurderes hvis noe skal oppgraderes:p

A.J.
    Du har jo de mest sikleverdige blokkene fra Audionet, med dagens utstyr trenger du ikke MAX (har tidligere hatt AMP II MAX selv), dine blokker med PRE G2 ohhlala, en drömme kombo å sikle etter, ellers kan EPS og hva de nu kaller sine power supply´s väre gode tillegg og oppgraderinger, kunne tenkt meg en selv til VIP G2´n her hjemme...

mvh
    Tror ikke jeg trenger MAX nei, men hadde selvfølgelig vært gøy med overflod av strøm:p
    Kommer vel uansett til å holde meg med DNP, kjekt med en boks som fungerer både som pre, dac, streamer og eq. Har ikke noe å utsette på lyden heller ;)

Audionet har litt ulike strømforskyninger, EPX er den nyeste og største. Eneste alternativ til DNP også.

2 * 200 VA toroid core transformers
    576.000 uF smoothing capacity
    Separate 10 VA transformer for digital voltages

Solide tall for en pre det...
    Jepp!! hifi for grown ups dette :cool: ...

mvh

JonasH

Naturlig nysgjerrig
    Ble medlem
    22.11.2012
    Antall liker
    2.122
    Sted
    Nord Trøndelag
    Torget vurderinger
    16
    Noen venner av Audionet som har prøvd Amp på AP høyttalere? :)
    Hvordan var denne matchen?

AJ_82

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    14.04.2011
    Antall liker
    126
    Torget vurderinger
    6
    Noen venner av Audionet som har prøvd Amp på AP høyttalere? :)
    Hvordan var denne matchen?
    Har ikke prøvd, men ser for meg at det burde være en god match. Vurderte AP selv. Føler også at Audionet burde være ganske grei med match med mye forskjellig. AMP har ihvertfall nok krefter:)

Kanskje Ganilsen har vært borti den kombinasjonen?

A.J.

ganilsen

Bransjeaktør
    Ble medlem
    14.02.2008
    Antall liker
    670
    Sted
    Porsgunn
    Torget vurderinger
    4
    Har ikke testet AP og Audionet sammen dessverre, men har god erfaring med begge hver for seg. En match er avhengig av hva man er ute etter, men at AMP vil drive også AP-høyttalere godt tviler jeg ikke på.

Geir Arne

JonasH

Naturlig nysgjerrig
    Ble medlem
    22.11.2012
    Antall liker
    2.122
    Sted
    Nord Trøndelag
    Torget vurderinger
    16
    Har begynt å "snuse" etter partnerskap til mine Virgo25 :)
    Må ha bunnkraft som også åpner lydbildet fint på normalt (-) lyttenivå. Forstår det slik att dette ikke er utfordring for AMP.
    Samt ikke blir blir for fremtredende i toppen.
    Lyd synes jeg er forferdelig vanskelig å beskrive, men vil nok si att jeg heller mot det litt varme i klangen.

Får se om noen andre her inne har prøvd kombinasjonen ;)

AJ_82

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    14.04.2011
    Antall liker
    126
    Torget vurderinger
    6
    Må ha bunnkraft som også åpner lydbildet fint på normalt (-) lyttenivå. Forstår det slik att dette ikke er utfordring for AMP.
    Lyd synes jeg er forferdelig vanskelig å beskrive, men vil nok si att jeg heller mot det litt varme i klangen.

Hadde du bodd litt nærmere skulle du fått prøvd mine. Vært spennede å prøvd de på AP.
    Personlig synes jeg Audionet er ganske så nøytralt, men med stålkontroll. Veldig kildetro som noen har nevnt tidligere i tråden.
    Skarpt blir det ikke, men vil vel ikke kalle lyden varm heller.
    Nå er det vel også slik at pre'n har enda mer å si på lydsignaturen enn effekten. Jeg kjører rent Audionet oppsett, men kanskje en pre med litt "varme" ville vært en god match for deg. AMP vil nok uansett ha fin kontroll på høyttalerne dine:)

Hva har du vurdert på pre siden?

A.J.

Sist redigert:

JonasH

Naturlig nysgjerrig
    Ble medlem
    22.11.2012
    Antall liker
    2.122
    Sted
    Nord Trøndelag
    Torget vurderinger
    16

Hadde du bodd litt nærmere skulle du fått prøvd mine. Vært spennede å prøvd de på AP.
    Personlig synes jeg Audionet er ganske så nøytralt, men med stålkontroll. Veldig kildetro som noen har nevnt tidligere i tråden.
    Skarpt blir det ikke, men vil vel ikke kalle lyden varm akkurat.
    Nå er det vel også slik at pre'n har enda mer å si på lydsignaturen enn effekten. Jeg kjører rent Audionet oppsett, men kanskje en pre med litt "varme" ville vært en god match for deg. AMP vil nok uansett ha fin kontroll på høyttalerne dine:)

A.J.
    Det hadde vært spennende å prøvd ja. :) Men litt lang å kjøre.
    Har lest hver side i tråden her, så vakte interesse.

Når det gjelder Pre er vell visjonen( Elller like mye krav fra bedre halvdel estetisk) og det "tryggeste" å pare Pre og power fra samme produsent?

AJ_82

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    14.04.2011
    Antall liker
    126
    Torget vurderinger
    6

A.J.

Når det gjelder Pre er vell visjonen( Elller like mye krav fra bedre halvdel estetisk) og det "tryggeste" å pare Pre og power fra samme produsent?
    Nå har ikke jeg prøvd noen andre pre enn DNP, men hvis du søker på nettet så får Audionet generelt veldig mye skryt for pre' ene sine. Det er vel også flere her inne som sitter på litt erfaring.

Personlig synes jeg også merket ser veldig bra ut. Super kvalitetsfølelse og finish, så her burde ihvertfall mor bli fornøyd.

Kan jo være verdt å sende en PM til Ganilsen, mulig han har noe på lager:p

Her har du en pen kombinasjon:

A.J.

Vedlegg

Sist redigert:

JonasH

Naturlig nysgjerrig
    Ble medlem
    22.11.2012
    Antall liker
    2.122
    Sted
    Nord Trøndelag
    Torget vurderinger
    16

A.J.

Nå har ikke jeg prøvd noen andre pre enn DNP, men hvis du søker på nettet så får Audionet generelt veldig mye skryt for pre' ene sine. Det er vel også flere her inne som sitter på litt erfaring.

Personlig synes jeg også merket ser veldig bra ut. Super kvalitetsfølelse og finish, så her burde ihvertfall mor bli fornøyd.
    Kan jo være verdt å sende en PM til Ganilsen, mulig han har noe på lager:p

Her har du en pen kombinasjon:

A.J.
    Var riktig pent dette A.J :)
    Spiller det like bra som det ser ut,er det jo "Bærre lækkert" :p
    Skal lese litt mere rundt Pre'ene på nett også.

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    37.469
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    HF Audio nye sider

Ja se her ja, her har skjedd litt:)
    Ryddig og oversiktlig ble dette, enkelt å finne frem og alternativene innen det du ser på følger med, bra!
    Ser det er noen mangler her og der (Audionet/SAM G2 bla.) og sikkert noen priser som ikke er helt riktig? Marten Bird 2 skal vel ikke koste mindre enn Getz 2 ? ;)
    Ellers en flott side Geir Arne!!:) Bare en nøye korrektur lesing som gjenstår vil jeg tro;)

Kremt!...Nå mangler kun en logo på fremsiden din da ser jeg :cool:

einstein-logo.jpg

De burde absolutt vært representert her i dette
    velstående samfunnet vårt;);)

mvh
    Dag

ganilsen

Bransjeaktør
    Ble medlem
    14.02.2008
    Antall liker
    670
    Sted
    Porsgunn
    Torget vurderinger
    4
    Hei.

En god del korrektur som gjenstår. Men vi følte likevel at denne siden allerede var bedre enn den forrige.

Er det noen spørsmål er det bare å ta kontakt. Vi prøver å korrigere feil først å fremst for så å legge til det som mangler. DNC, DNA, SAM, EPX, EPC, EPS samt multikanals produktene(disse, sammen mer FM-tuneren, kommer nok ikke på siden før nye generasjon multikanal fra Audionet kommer) mangler såvidt jeg vet. Men, det kommer! :D

Kom gjerne med tilbakemeldinger, helst på PM eller geir.arne.nilsen@hfaudio.no, om dere ser noe som er åpenbart feil.

Håper layout og design falt i smak, og at sidene oppleves som informative og enkle å navigere i.

Geir Arne

Sist redigert:

Espen L

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Antall liker
    11.462
    Sted
    Skien
    Hei
    Fikk gleden av å høre på Audionet for noen dager siden på Magico S1, Audionet AMP blokkene fungerte meget bra sammen med S1 :)
    Har tidligere hørt Audionet Monoblokkene på messer så jeg var mer en spent når jeg skulle høre de i en vanlig stue, å jeg må si at de virkelig fikk S1 til å " synge" dette var en hyggelig og fin opplevelse for mine ører + at de var meget flotte å se på.
    Mvh: Espen L

Jabba_Jabba

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    18.04.2007
    Antall liker
    1.051
    Sted
    Porsgrunn
    Hei
    Fikk gleden av å høre på Audionet for noen dager siden på Magico S1, Audionet AMP blokkene fungerte meget bra sammen med S1 :)
    Har tidligere hørt Audionet Monoblokkene på messer så jeg var mer en spent når jeg skulle høre de i en vanlig stue, å jeg må si at de virkelig fikk S1 til å " synge" dette var en hyggelig og fin opplevelse for mine ører + at de var meget flotte å se på.
    Mvh: Espen L
    De greide seg veldig bra sammenlignet med sine to konkurrenter, som riktignok kostet til sammen litt under AMP sin pris. Til gjengjeld så var AMP kalde og tilkoblet nettet med en standard kabel. Utseendemessig så var de veldig sobre og passet godt sammen med CD-spilleren og høyttalerne.

AJ_82

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    14.04.2011
    Antall liker
    126
    Torget vurderinger
    6
    De driver ihvertfall The Music uten problemer.
    Har hørt endel på musikk på lavt volum idag og deilig å kjenne at det fortsatt er dybde og fundament:)

Hadde vært gøy å hørt på S1 en gang. Q3 hos Espen hørtes veldig bra ut.

A.J.

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    37.469
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Hei.

En god del korrektur som gjenstår. Men vi følte likevel at denne siden allerede var bedre enn den forrige.

Er det noen spørsmål er det bare å ta kontakt. Vi prøver å korrigere feil først å fremst for så å legge til det som mangler. DNC, DNA, SAM, EPX, EPC, EPS samt multikanals produktene(disse, sammen mer FM-tuneren, kommer nok ikke på siden før nye generasjon multikanal fra Audionet kommer) mangler såvidt jeg vet. Men, det kommer! :D

Kom gjerne med tilbakemeldinger, helst på PM eller geir.arne.nilsen@hfaudio.no, om dere ser noe som er åpenbart feil.

Håper layout og design falt i smak, og at sidene oppleves som informative og enkle å navigere i.

Geir Arne
    Falt helt i min smak G.A. , fortsett med det gode arbeidet:)

gismo

AJ_82

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    14.04.2011
    Antall liker
    126
    Torget vurderinger
    6
    Noe skikkelig snadder på brukten nå:)

A.J.

M

musicus

Gjest
    Men en relativt stiv pris, 68K Nok for forrige versjon og brukt, nyprisen på siste modell er jo ca 120K Nok, i Sverige så jeg de var priset opp mot 170K Sek for paret for en tid tilbake, så alt er ikke nødvendigvis så mye dyrere her, tvert om noen ganger faktisk :cool: ...

mvh

M

musicus

Gjest
    Men en relativt stiv pris, 68K Nok for forrige versjon og brukt, nyprisen på siste modell er jo ca 120K Nok, i Sverige så jeg de var priset opp mot 170K Sek for paret for en tid tilbake, så alt er ikke nødvendigvis så mye dyrere her, tvert om noen ganger faktisk :cool: ...

mvh
    Ikke minst er selger her (Perfect Sense/sidekick) nå ett firma og ikke privat person, noe som burde värt opplyst om i annonsen siden vi allerede har en Norsk forhandler av Audionet mener jeg :cool:

Perfect sense |*Audio Matters

mvh

AJ_82

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    14.04.2011
    Antall liker
    126
    Torget vurderinger
    6
    Elektronikk i Norge er mange ganger vel så billig som i utlandet ja. 68k er nok for mye, men alt kan prutes på:p
    Foretrekker norsk importør jeg også, god service og bra garantier betyr endel.
    Sitter å vurderer EPX i steden for å oppgradere alt av kabler, men får se hva jeg ender på... Har et lite prosjekt i garasjen jeg også skulle brukt noen kroner på.

Det er vel forresten både G3 og EPS til salgs på brukten...

A.J.

M

musicus

Gjest
    Elektronikk i Norge er mange ganger vel så billig som i utlandet ja. 68k er nok for mye, men alt kan prutes på:p
    Foretrekker norsk importør jeg også, god service og bra garantier betyr endel.
    Sitter å vurderer EPX i steden for å oppgradere alt av kabler, men får se hva jeg ender på... Har et lite prosjekt i garasjen jeg også skulle brukt noen kroner på.

Det er vel forresten både G3 og EPS til salgs på brukten...

A.J.
    68K var omtrent det jeg landet på da jeg hadde kjöpt mine tidliger AMP II MAX brukt og så sendt de til Tyskland for oppgradering til davärende siste versjon, så jeg har en klar mening om hva de blokkene er verdt, eller hva man er villig å gi ;)
    Hifi i Norge er bra priset, for det meste ja, og den ART G3+EPS kombinasjonen skulle jeg gjerne hatt, synd det passer så dårlig nu bare, men sånn er det...

Ang kabler kan du komme deg langt/godt avgårde for en relativt rimelig penge, bare du velger fornuftig og bruker litt tid. Nå skal jeg ikke lage dette til en kabel tråd, men ta deg tid å teste Vertere kablene der kan du begynne med Pulse C serien, 4000,- for 2x2 mtr htkabel og 2900,- for rca 1.15 mtr, evnt Pulse B som er ca det doble ikke allverden det heller men...Hifiguiden som også kjenner Audionet godt, selger disse, på strömsiden kommer man langt med f.eks Supra LoRad 2.5 for 750,-/4 mtr så det behöver ikke koste skjorta ;)

Det kabelbyttet jeg gjorde hjemme nu til Vertere/Supra oppleves som ett komponentbytte, tror ikke jeg ville fått mye större/bedre opplevelse av å bytte SAM fra V2 til G2, det er sånn lyd det går år mellom hvergang man opplever hjemme, der det tidligere uinteressante i musikken plutselig fremstår som både spennende, nytt og interessant, herlig!! :D

Men en EPX höres absolutt ikke dumt ut det heller nei, ja takk begge deler hehe ;)....

Prislisten Hifi-guiden..
    Vertere | HiFi-Guiden

mvh

Ble medlem
    29.01.2014
    Antall liker
    30
    Torget vurderinger
    2
    ART G3 + EPS

Jeg har lagt ut til salgs en ART G3 og en EPS (G2) + to av Audionet sine P10 strømkabler (både på Hifisentralen og finn.no).
    Ikke billig, men så skal det vel heller ikke Audionet være billig!

Polka

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.07.2003
    Antall liker
    4.193
    Torget vurderinger
    96
    Ser AMP II MAX ligger ute på brukten. Alt for høy nypris som er oppgitt da, og det burde gå ann å prute bort en del på prisen han har satt. Jeg ga 39000 for mine, i Sverige :) Men det er helt glimrende forsterkere, og de eneste jeg har hatt hvor jeg aldri er i tvil om at jeg har power nok.

Perfect sense

Bransjeaktør
    Ble medlem
    13.05.2010
    Antall liker
    228
    Sted
    Stockholm / Sverige

mvh
    Ikke minst er selger her (Perfect Sense/sidekick) nå ett firma og ikke privat person, noe som burde värt opplyst om i annonsen siden vi allerede har en Norsk forhandler av Audionet mener jeg :cool:

mvh
    Hej,

Det stämmer att jag är en branschaktör ifrån den andra sidan gränsen. Det står också i annonsen med en tydlig länk till www.perfect-sense. Då det är en begagnad produkt så har jag tagit för givet att det är OK att lägga ut annonsen här på Hifisentralen. Jag inväntar dock ett klart besked ifrån Thomas (administratör) angående vad som gäller. Om det inte är OK så kommer jag givetvis att ta bort annonsen direkt.

Gällande priset så hänvisar jag till det tidigare riktpriset i Sverige: Audionet AMP II MAX - Hitta bästa pris, recensioner och produktinformation på PriceRunner Sverige

Vad jag förstår har riktpriset i Norge varit lägre. Jag välkomnar givetvis bud om priset känns högt i Norge.

M

musicus

Gjest

mvh

mvh
    Hej,

Det stämmer att jag är en branschaktör ifrån den andra sidan gränsen. Det står också i annonsen med en tydlig länk till www.perfect-sense. Då det är en begagnad produkt så har jag tagit för givet att det är OK att lägga ut annonsen här på Hifisentralen. Jag inväntar dock ett klart besked ifrån Thomas (administratör) angående vad som gäller. Om det inte är OK så kommer jag givetvis att ta bort annonsen direkt.

Gällande priset så hänvisar jag till det tidigare riktpriset i Sverige: Audionet AMP II MAX - Hitta bästa pris, recensioner och produktinformation på PriceRunner Sverige

Vad jag förstår har riktpriset i Norge varit lägre. Jag välkomnar givetvis bud om priset känns högt i Norge.
    Hei

Jo jeg skjönte det, og jeg vet också at web-minglet mellom bransjeaktörer og deltagere er noe annerlunda her på hfs enn Euphonia hvor jeg tidligere länge var medlem, derfor sendte jeg deg en pm og gjorde deg uppmerksam på detta, ang prisen så holder jag med polkagris, jag ville, om jag igjen var i markedet för dessa eminenta amps gått ut med ett bud kring 35-40K lite beroende på hur gamla dom är, en mail til Tyskland med serie nr ville klarlagt detta.

Dagens priser på nya MAX hittar du här hos HF Audio:
    Effektforsterkere

mvh

Sist redigert:
    Ble medlem
    29.01.2014
    Antall liker
    30
    Torget vurderinger
    2
    Hei alle Audionetvenner
    Tenkte det kan være interessant for dere å vite at hos Arild på Hifiguiden i Hamar (Hjellum tlf. 62529706) ligger det nå til salgs mye flott Audionetutstyr:
    Art G3, 2 stk EPS, Pre 1G3, Amp 1 v2, diverse strømkabler P10, nettfilter M10.
    Hva er de sier på en kjent kjede: Løp og kjøp!

Jeg håper jeg ikke har tråkket over regler for god oppførsel på denne tråden ved å reklamere litt for dette!

_RoDa_

Ikke så veldig hifi-freak lengre
    Ble medlem
    06.02.2010
    Antall liker
    15.950
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    .....og så er det litt SAM på torget ;)

_RoDa_

Ikke så veldig hifi-freak lengre
    Ble medlem
    06.02.2010
    Antall liker
    15.950
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    Du skal se disse boksene våre endelig får sin velfortjente plass, de har levd i det skjulte blant oss som kjenner egenskapene. ;)
    Bare en svart boks i mengden her hjemme, men setter sitt tydelige preg på lyden :)

9-IMG_2821.jpg

M

musicus

Gjest
    Du skal se disse boksene våre endelig får sin velfortjente plass, de har levd i det skjulte blant oss som kjenner egenskapene. ;)
    Bare en svart boks i mengden her hjemme, men setter sitt tydelige preg på lyden :)

Vis vedlegget 253315
    Det er jo egentlig på tiden, selv har jeg jo funnet en usedvanlig velfungerende synergi mellom WB & Audionet, og det er litt tilfredstillende at flere og da spesiellt Mr Gregory som jeg anser for å väre en av de bedre skribentene, oppdager den samme synergien. Jeg trengte bare noen års örkenvandring i hifiland för jeg skjönte mitt eget beste og fant hjem igjen :cool: ...

mvh

K

kveita

Gjest
    Har fått en liten SAM i hylla. Spiller bra den, men ifølge selger så er den knapt spilt mer enn 30 timer. Spiller ganske likt Dayens Ampino Amp/ Music First Audio Silver komboen som jeg solgte nylig, dvs. detaljert og varmt.

K.H.

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.03.2005
    Antall liker
    1.239
    Torget vurderinger
    10
    Har fått en liten SAM i hylla. Spiller bra den, men ifølge selger så er den knapt spilt mer enn 30 timer. Spiller ganske likt Dayens Ampino Amp/ Music First Audio Silver komboen som jeg solgte nylig, dvs. detaljert og varmt.
    Var det den med innebygget riaa som lå ute nylig? Har du fått testet riaa-trinnet?

M

musicus

Gjest
    Hyggelig at flere får opp ørene for Audionet, hvilken modell (V2/G2?) og hva har du koblet/kablet den sammen med? Spennende å høre om andre konstellasjoenr og erfaringer med SAM :) ..

mvh

M

musicus

Gjest
    På tide med ett lite SAM bilde igjen, min har også den innebygde riaa´n, den er ikke testet ennu, men går den i sporene til storebror PAM som man også har levd med, så holder det på dette nivået, men klarer ikke helt rive meg fra tanken på at V2 med "ratt" er noe bedre estetisk enn med knapper, helt og høyst imo selvsagt :cool: ...

160696d1350559263-wilson-benesch-l1010884-1.jpg

mvh

K

kveita

Gjest
    Hyggelig at flere får opp ørene for Audionet, hvilken modell (V2/G2?) og hva har du koblet/kablet den sammen med? Spennende å høre om andre konstellasjoenr og erfaringer med SAM :) ..

mvh
    D er en G 2 med innebygget Riia i sølvutførelse. En utrolig byggekvalitet til en utrolig pris.Heretter tror jeg på julenissen.Har ennå ikke fått tid til å sette jumperne på riktig plass så jeg regner med og få testet riiaen imorra.Men alle Dali sine 3 test CDer er mye benyttet på blueray spilleren fra Cambridge, og det høres faktisk ut som høgend. Når d er sagt vil jeg si at komboen jeg solgte med Dayens Amp og Music First Audio er nokså nær i ytelse, men nå er vel ikke Samen på langt nær innspilt. Antagelig er jeg kommet i mål, deilig m fjernkontroll når man aldri har hatt d før, jeg er plutselig i en annen tidsalder når d gjelder brukervennlighet. Lyden og byggekvalitet blir vel ikke så myyyye bedre uansett kor mye penga man bruke. Ja, eg e stolt og kry for tida, glede meg til å skru av topplokket...Strømkabel er den som fulgte med, men jeg har en Supra Lorad 2.5 som jeg skal sjekke ut imorra. HT kabel er Supra Ply 3.4. Supra er anbefalt av Øhman til mine Guru QM 10 two HT.

Sist redigert:
    M

musicus

Gjest

mvh
    D er en G 2 med innebygget Riia i sølvutførelse. En utrolig byggekvalitet til en utrolig pris.Heretter tror jeg på julenissen.Har ennå ikke fått tid til å sette jumperne på riktig plass så jeg regner med og få testet riiaen imorra.Men alle Dali sine 3 test CDer er mye benyttet på blueray spilleren fra Cambridge, og det høres faktisk ut som høgend. Når d er sagt vil jeg si at komboen jeg solgte med Dayens Amp og Music First Audio er nokså nær i ytelse, men nå er vel ikke Samen på langt nær innspilt. Antagelig er jeg kommet i mål, deilig m fjernkontroll når man aldri har hatt d før, jeg er plutselig i en annen tidsalder når d gjelder brukervennlighet. Lyden og byggekvalitet blir vel ikke så myyyye bedre uansett kor mye penga man bruke. Ja, eg e stolt og kry for tida, glede meg til å skru av topplokket...Strømkabel er den som fulgte med, men jeg har en Supra Lorad 2.5 som jeg skal sjekke ut imorra. HT kabel er Supra Ply 3.4. Supra er anbefalt av Øhman til mine Guru QM 10 two HT.
    Ah, en spennende og for meg, ukjent kombinasjon, Supra funker iaf meget godt for meg på strømsiden, Audionet´s egen strømkabel har jeg hørt mye godt om fra kjennere, så det er bare å nyte :) ...

mvh

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn