Har egentlig siklet på denne forsterkeren i mange år. Og gleden var stor når jeg fikk tak i en til veldig god pris. Liker lyden veldig godt, men det virker som om den ødelegger rør.. det gikk bare noen timer før det første effekt røret gikk opp i et inferno av Lysbuer.. ser ur som lyn inne i røret når dette skjer.. Har snakket med en som har hatt service på forsterkeren et par ganger for samme problem. Feilen oppstår på samme rørsokkel hver gang.. sånn som jeg forstår det, har det vert problem med autobias kretsene.. det er en krets for hvert rør.. Og som sagt dette skjer på samm rørposisjon hver gang. Noe annet jeg jeg legger merke til et at rørene blir voldsomt rødglødende. Katodene også.. er dette normalt? Har spilt på forsterkeren kanskje 150 timer etter at jeg kjøpte den. Og på den tiden har det røket 3 effektrør.. 6c33 rør er vel kjent for å bli kjørt hardt i audiokretser, men jeg tenker dette kan vil umulig vær normalt. Er det noen rørguruer der ute som kan gi meg noen innspill rundt dette? Legger ved et bilde.. og presiserer at røret gløder gul orange og ikke blålilla som bildet indikerer, telefonen som jukser med fargen