... er på vei mer godsakerNy PJ altså. Gratulerer, trodde faktisk at du ville montere tak kanaler og ny pre før.
Mange takkGratulerer
er det plass til flere på demoen?Han kjører demo kommende lørdag. 7.okt.
Absolutt, er bare 3 stykker foreløpig så det er bare å komme, send meg pm for ca tid du ønsker å komme mellom 1100-2000 og for adresse.er det plass til flere på demoen?Han kjører demo kommende lørdag. 7.okt.
Takk for tilbakemelding og for gode tips vedrørende Dirac ! Svært hyggelig å møte både deg og tralltrall.Takk for noen fine timer i kinoen i dag! Det var både hyggelig, lærerikt og moro.
Synes rommet og oppsettet både høres og ser strøkent ut. Vi så mange klipp fra filmer og konserter med gode lydspor og det slår meg nok en gang at det er høy underholdningsfaktor med hjemmekino. Hvis jeg skal beskrive lyden så vil jeg si at den er energisk og presis i toppen, kjapp og kontant bass som går dypt.
Lydbildet er tilnærmet sømløs 360 grader. Savner ingenting og man drømmer seg fort bort i filmen.
Dette er mitt første bekjentskap med Arendal lydprodukter og gav et solid førsteinntrykk.
Takk for at jeg fikk komme! Imponerende flott kino du har laget deg.
Mange takk for tilbakemelding, gleder meg til å se rommet ditt ferdig også, blir du ferdig til Jul ?Takk for at du stilte åpent hus her om dagen. Helt herlig rått oppsett du har nå. Det er så fett å se og høre hva du har fått til. Lekkert er rommet også, som er noe jeg må ta med når mitt eget rom snart skal få makeover. Det at barna dine også har et skryterom / koserom gir energi og positivitet til hobbyen. Vi snakkes.
Grattis med nye stoler. Dette er virkelig spa for oss gutta, med skrantende kropp.
Tipper og håper rommet blir ferdig i løpet av januar. tar med familien til Granka og feirer jul og nyttår der.
Authentic sin kino da, denne har jeg nå vert i en del ganger. Nytt siden sist er Prosessor fra Anthem, effektrinn fra Rotel , atmos kanaler og prosjektor frra Sony. Altså,.
det har vert en stund siden jeg var der
Kinoen til Authentic er rett og slett et mesterverk. Med en tørrhet og trøkk i bass og spes mellombassen jeg selv bare kan drømme om. Det er helt utrolig konge å se demoklipp med hagler, maskinpistol, tyngre skyts ol. Dette slår virkelig hardt fra seg. Panoreringer rundt i rommet og over hodet sitter enda bedre nå enn sist jeg var der. At Atmos gir noe i en kino er ivertfall for meg helt klart. Den transformers filmen du viste klipp fra. Husker ikke hvilket nr det var. Makan altså. Tenk om alle kunne brukt så mye tid på lyden som de gjorde i denne filmen. Gøy at du likte de klippene jeg hadde tatt med. Natures Fury atmos er en vanvittig god intro/reklame for Atmos.
Musikkmessig, mr Authentic , nå må du hive inn mulghet for å spille musikk som gjestene liker... Regner med du har enten Tidal eller Spotify klient på Anthem prosessoren. Sånn derre stockfish pling plong , høres bra ut på alle anlegg. Neida men litt joda.
Kinoen hans er min favoritt kino og jeg har sagt det før men sier det igjen, skulle jeg startet på nytt igjen og gått enda mer inn for kinolyd. Så hadde jeg byttet høyttalermerke og subber. Men siden jeg nok er enda litt mer opptatt av musikk i stereo enn det du er, så overlever mine fremdeles. Men det er nok akkurat.
Takker fro kaffe, demo og en heidundrandes dag!!!
Ja er jo alltid noe som skjer, venter på en pakke som blir levert i dag eller i morgen, 37kg så blir spennende.Skjer det noe nytt og spennende i dette rommet, lenge siden oppdatering nå
Kjapt spørsmål- på film oppsettet til gjallarhorn- fikk dere testet musikk/stereo der også?