Avbetalingsordning uten renter og gebyrer hos Endpoint Audio!

Jeg ønsker å gjøre mine High End merker mere tilgjengelige og tilbyr fra nå privat nedbetaling på alle produkter jeg har i sortimentet. Dette blir en avtale mellom Endpoint og deg som kunde. En andel av totalsummen betales ved inngåelse av avtalen, og avtalen kan gå over maks 3 år. Ta kontakt for mer info om hva som vil gjelde for produktet du er interessert i.
Selv om hjemmesiden ikke er helt 100% så ligger ihvertfall produktoversikt og prislister tilgjengelig på Endpoint Audio

6E49A227-EC0A-4658-9859-CEFE84AD049B.jpeg
D6A3EA57-5489-482A-9777-17ECFF7B6A95.jpg
35782A96-D453-4D55-A5A4-EB9DE8AA5348.jpg

Mvh
Tom Egil

Kommentarer

larkrla

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.11.2005
Antall liker
2.366
Sted
Sørlandet
Torget vurderinger
2
Ikke bare er det generøst, det er også veldig smart.

Jeg har kjøpt en del kostbar hifi hos liknende aktører som Endpoint og har ofte fått store rabatter, i alle fall der forretningen er distributør eller importør av aktuelt produkt. Ved nedbetaling uten renter/gebyrer oppnår selger full pris, men må vente litt på fullt oppgjør. Er likviditeten i orden er dette god business, forutsatt at kunden faktisk betaler etter avtalen.

Veldig mange, for ikke å si de fleste, har lettere for å betale 5000,- pr mnd over 2 år enn å hoste opp 120000,- i en sleng for å ta et relevant eksempel for egen del.

Jeg spår stor suksess med dette, og ser på det som et stort konkurransefortrinn. Kjør på!

C

cruiser

Gjest
Men da er det hverken gebyrfritt eller generøst, da betaler man jo endel for denne kreditten. Det vil være mye billigere å ta det på rammelånet med "store rabatter"

Sist redigert av en moderator:

scaniagutten

Overivrig entusiast
Ble medlem
05.01.2009
Antall liker
579
Torget vurderinger
46
Er det virkelig mulig å kverulere så mye over dette flotte tilbudet fra Endpoint.?

T-1

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.08.2015
Antall liker
10.141
Sted
Bergen
Torget vurderinger
34
Er jo bare å ta en kjapp titt på siste innlegg fra cruiser å se at de fleste tråder cruiser er med på er krangletråder.. Syns det er flott tilbud:)

larkrla

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.11.2005
Antall liker
2.366
Sted
Sørlandet
Torget vurderinger
2
Alt er relativt. Det er selvsagt et regnestykke i hvert tilfelle. Jeg har aldri handlet av Endpoint så jeg vet ikke noe om hva som evt gis av rabatter ved betydelige handler, eller hva slags forutsetninger som ligger i den rentefrie nedbetalingen.

Uansett mener jeg dette er en fin gest av Endpoint, så får det bli opp til hver enkelt hvorvidt det er aktuelt å benytte seg av.

weld77

Æresmedlem
Ble medlem
19.09.2014
Antall liker
14.555
Forskjellen på "rabatt ved kontantkjøp" eller "listepris på avbeatling" er bare en eufeisme for rente på lånet som gis.

Om man har ledig sikkerhet i egen bolig kan man låne opp privat til i overkant av 2% rente. Det er en enormt mye bedre deal enn å gå glipp av 20-30% rabatt ved kontant betaling vs tilbud om delbetaling over 3 år "uten kostnader". Nå vet jeg ingen ting om eventuelle prisforskjeller ved kontantkjøp vs delbetaling hos aktuelle aktør, men det er mange måter å kamuflere renter og kredittkostnader på.

Om jeg var kunde hos et slikt etablissement hadde jeg i alle fall tall delbetaling om alt annet var like - det selv om jeg greit kunne betalt kontant.

Det er en veldig liten håndfull ting man greit kan kjøpe på avbetaling. HiFi er ikke en av de. Bolig - definitivt. Bil - tja. Utover det er det fint lite.

Kondis

Overivrig entusiast
Ble medlem
03.02.2013
Antall liker
741
Sted
Okkaby
Torget vurderinger
13
Dette flotte tilbudet kan fort gå fra Biff og Russisk kaviar til knekkebrød med tyttebærsyltetøy og trøndersod.

vrøvl

Overivrig entusiast
Ble medlem
22.05.2009
Antall liker
309
Torget vurderinger
1
Hurra for Endpoint Audio som strekker seg langt for kundene sine!

amason

Hi-Fi freak
Ble medlem
21.11.2017
Antall liker
2.418
Torget vurderinger
8
La ikke dette bli en krangletråd fra troll. Dette er et supert tilbud det ikke går ann å klage på! At en bransjeaktør gjør dette uten og flå kundene med dyre renter er rett og slett fantastisk. Folk som er imot en så fantastisk kundebehandling kan holde seg borte fra tråden

HeyHo

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.10.2016
Antall liker
3.186
Torget vurderinger
2
Tommel opp,håper det blir en suksess!

erk

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.01.2015
Antall liker
4.130
Sted
Tårnåsen
Bra tilbud samtidig som jeg synes Ulf-B og cruiser stiller helt legitime spørsmål. Jeg synes de største trollene er de som kaller andre troll så snart de er litt uenige med dem:)

Endpoint Audio

Bransjeaktør
Ble medlem
21.04.2013
Antall liker
1.424
Sted
Tønsberg
Torget vurderinger
38
Takk for innspill fra alle kanter. Mener selv at dette vil åpne noen muligheter for de som er interessert. Som jeg skrev så er det ikke en fullfinansiering — det er en andel som kjøper må stille opp med også.

alfalfa

Overivrig entusiast
Ble medlem
23.09.2005
Antall liker
185
Torget vurderinger
8
Ikke bare er det generøst, det er også veldig smart.

Jeg har kjøpt en del kostbar hifi hos liknende aktører som Endpoint og har ofte fått store rabatter, i alle fall der forretningen er distributør eller importør av aktuelt produkt. Ved nedbetaling uten renter/gebyrer oppnår selger full pris, men må vente litt på fullt oppgjør. Er likviditeten i orden er dette god business, forutsatt at kunden faktisk betaler etter avtalen.

Veldig mange, for ikke å si de fleste, har lettere for å betale 5000,- pr mnd over 2 år enn å hoste opp 120000,- i en sleng for å ta et relevant eksempel for egen del.

Jeg spår stor suksess med dette, og ser på det som et stort konkurransefortrinn. Kjør på!
Tror du traff spikeren på hodet her, ikke mange som betaler full pris for dyrt hifi utstyr i dag ved kontant betaling.

seboemer

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
14.12.2008
Antall liker
83
Flott ordning av Endpoint Audio det blir helt sikkert suksess,det viser at det går an å være litt kreativ.
Tommel opp får Endpoint Audio

Mvh
seboemer

666

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.09.2013
Antall liker
6.206
Torget vurderinger
14
Meget bra tiltak som flere skulle tilby sine kunder.
Bra trekk av Endpoint Audio.
Mvh
Lasse

alfalfa

Overivrig entusiast
Ble medlem
23.09.2005
Antall liker
185
Torget vurderinger
8
Forskjellen på "rabatt ved kontantkjøp" eller "listepris på avbeatling" er bare en eufeisme for rente på lånet som gis.

Om man har ledig sikkerhet i egen bolig kan man låne opp privat til i overkant av 2% rente. Det er en enormt mye bedre deal enn å gå glipp av 20-30% rabatt ved kontant betaling vs tilbud om delbetaling over 3 år "uten kostnader". Nå vet jeg ingen ting om eventuelle prisforskjeller ved kontantkjøp vs delbetaling hos aktuelle aktør, men det er mange måter å kamuflere renter og kredittkostnader på.

Om jeg var kunde hos et slikt etablissement hadde jeg i alle fall tall delbetaling om alt annet var like - det selv om jeg greit kunne betalt kontant.

Det er en veldig liten håndfull ting man greit kan kjøpe på avbetaling. HiFi er ikke en av de. Bolig - definitivt. Bil - tja. Utover det er det fint lite.
Fint og være bemidlet.

Informasjon om bruker

Endpoint Audio
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
1.424
Link til alle artikler
256
Endpoint Audio sine annonser
Bransjenyheter
Black weeks hos Endpoint Audio - 15-20%

Black weeks hos Endpoint Audio - 15-20%

• 0
Jeg kjører tilbud på en rekke merker ut november. Horns - 20%. EMT og Thales - 15%. Canor 15%. Norma - 20%. Ring eller send mail for tilbud om det er noe du ønsker...
Fortsett
Bransjenyheter
Lagertømming av Lumin. - 40%

Lagertømming av Lumin. - 40%

• 0
Jeg har noen få Lumin U2 mini igjen på lager, og selger ut disse med ca. 40% avslag. Nå 18000,- https://perfect-sense.se/varumarken/lumin
Fortsett
Bransjenyheter
Høstkampanje på Canor Produkter hos Endpoint

Høstkampanje på Canor Produkter hos Endpoint

• 2
Jeg kjører igang en høstkampanje på alle Canorprodukter. -20% på alle enhetene. Canor Audio har utviklet og produsert Hi-Fi-elektronikk i over 25 år med spesielt fokus på rørbaserte løsninger. I...
Fortsett
Bransjenyheter
J. Sikora Reference - 1 av 4 A+ rankede i Stereophile

J. Sikora Reference - 1 av 4 A+ rankede i Stereophile

• 0
J. Sikoras toppspiller er også den "billigste" A+ spilleren Stereophile har ranket - Prisen er 48.000 USD (389.000,- i norge) + arm. Michael Fremer hos Stereophile har testet J.Sikora Reference...
Fortsett
Bransjenyheter
EMT 928 II - Stereophile Klasse A Platespiller, Høst 2024

EMT 928 II - Stereophile Klasse A Platespiller, Høst 2024

• 0
Igjen, og fremdeles så får EMT's 928 II en Klasse A ranking i Stereophile. "EMT 928 II: $9995 without tonearm, $14,995 with EMT 909-HI tonearm, $17,995 with tonearm and EMT JSD Pure Black...
Fortsett
Bransjenyheter
Nyhet fra Degritter - Fonoteek - leveringsklar Januar 25. forhåndsbestillinger fra 1.September

Nyhet fra Degritter - Fonoteek - leveringsklar Januar 25. forhåndsbestillinger fra 1.September

• 5
Fonoteek Fonoteek is the ultimate vinyl record cleaning station. The device uses brushes and ultrasonic cleaning together with cleaning fluid to remove even the most stubborn dirt from your disc...
Fortsett
Topp Bunn