Båttur OVK

Scrooge

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.11.2008
Innlegg
3.009
Antall liker
1.127
Felles skjebne er felles trøst, så jeg takker så mye for den, Slukis! ;)
Og ja; så definitivt rekreasjon og bæltrivelige greier! Som vi begge tydeligvis gikk glipp av. Og jeg som til like trodde jeg skulle få en pangstart på ferien, attpåtil!
Men slik gikk det jo ikke, og jeg får takke meg sjøl for det. Skjønt; Bartis burde vel ha slengt fra seg ett og annet om når startskuddet gikk, her i tråden også? Samtidig får jeg løfte meg sjøl litt etter håret, ved at jeg var dum som ikke spurte.....
Men det går vel flere tog, enn si båter ila sommeren?
Melder meg i alle fall fluksens på i tiggerskaren, gjerne i knestående stilling, om nødvendig!
Og gruer meg samtidig for haggelskuren av superlativer, fra kveldens helt sikkert utsøkte tur på fjorden........
 

Scrooge

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.11.2008
Innlegg
3.009
Antall liker
1.127
Det var sabla kjedligt Scrooge:p
Pent sagt, Roger!
Men takk i alle fall, for medfølelsen!
Btw; Slukis og jeg er jo i alle fall i startgropa for en aldri så liten tiggerferd hva en ny båttur angår. Hiv deg på i hylekoret, så kanskje vi blir hørt! :p
 

Bartesam

Æresmedlem
Ble medlem
04.12.2002
Innlegg
11.982
Antall liker
11.843
Sted
Hus
Blir en tur til etter ferien Scrooge. Ikke umulig med en tur til uken heller. Skrev vel at jeg var i båten rundt 16 og vi tok sikte på å fyke noe senere. Klokka ble jo 17 før vi kasta hyssingen og strøyk ut på fjorden. :)
 
Sist redigert:
Z

Zomby_Woof

Gjest
Auda!! :( Godt det ser ut til å bli flere anledninger utover.. :)
 

Grumpy

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.06.2007
Innlegg
5.642
Antall liker
15.509
Sted
Oslo
Torget vurderinger
1
Det var synd at vi ikke fikk med oss alle de forhåndspåmeldte, for gårsdagen var en fantastisk opplevelse. Det var pokker meg en VERDIG tur hvor båtlivet igjen frister, men bare ikke de 450 dugnadstimene som Tom må legge ned hvert år for å få kajakken på vannet :)

Jeg la ut en kjapp reportasje på nettsiden vår for de som ønsker å se noen bilder som på ingen måte forsvarer hvor nydelig kajakken egentlig er: www.oslovinylklubb.net/69513592

Takk Tom for en kjempefin tur.
 
Sist redigert:
Z

Zomby_Woof

Gjest
Kult bilde av meg. :D

Men alle dere andre ser jo ut som folk.
 

Scrooge

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.11.2008
Innlegg
3.009
Antall liker
1.127
Hatten av for fine bilder og flott reportasje, Grumpy! :)
Enda mer forbasket over meg selv nå, over at jeg ikke fikk med meg riktig tidspunkt for avgang. :(
Jaja, båten flyter vel en stund til....
 

Grumpy

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.06.2007
Innlegg
5.642
Antall liker
15.509
Sted
Oslo
Torget vurderinger
1
Det er bare utenpå det Thomas ...haha. Innerst inni er vi alle like. Det kan jeg gjerne vise deg neste gang. Jeg har jo glidelås på fuglebrystkassa :cool:
Be proud of who you are - om hundre år er vi borte og glemt hele gjengen.

Kul t-shirt du hadde. Hvor mange forskjellige versjoner har du egentlig?

PS! og vi er enda mer langsure på deg Scrooge over at du ikke var der tidsnok!
 
Sist redigert:

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Innlegg
15.747
Antall liker
3.916
Sted
Oslo
sykt fett vær denne uka. Hva var soundtracket?



eller var det rett og slett??
 

Grumpy

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.06.2007
Innlegg
5.642
Antall liker
15.509
Sted
Oslo
Torget vurderinger
1
Hehe, Eros. Det kan nok Bartis svare mye bedre på. Han "flaska" ikke like mye som vi som ikke hadde styreverv på turen.
Jeg minnes (tror jeg ihvertfall) at det ble spilt et bredt utvalg av ulike sjangere fra de siste 55 åra, både Yacht-, Sail- og Heavy Straight-in-FaceMusikk.

Jeg hanka forresten inn nå nylig tre av de pressumtivt beste (IMO) Sparks på japan-press. Litt bassfattige innspillinger, men so what. Måtte bare for å minnes en kul tidsæra :).
 
Topp Bunn