3
322_911
Gjest
Jeg hadde nesten glemt hvor bra dem var. Noen andre forslag, 80-90 talls punkhelter med gode tekster? Bad Brains, Dead Kennedys, Black Flag etc. er jeg allerede opplyst om. Kom med forslag.
Da regner jeg med at du har den siste skiva til Strummer før han "tok kvelden....."Når det gjelder gode låter og ditto tekster er det ingen som kommer opp på nivået til
The Clash, åkke som.
Jello Biafra har jo prestert mye bra, men det er og blir The Clash !!!
Du har jo disse gutta.............Jeg hadde nesten glemt hvor bra dem var. Noen andre forslag, 80-90 talls punkhelter med gode tekster? Bad Brains, Dead Kennedys, Black Flag etc. er jeg allerede opplyst om. Kom med forslag.
Ikke så veldig seriøst, men hadde det moro med disse i sin tid ;DJeg hadde nesten glemt hvor bra dem var. Noen andre forslag, 80-90 talls punkhelter med gode tekster? Bad Brains, Dead Kennedys, Black Flag etc. er jeg allerede opplyst om. Kom med forslag.
Du har jo disse gutta.............
8)
Lard er da seriøst 8). Men det er kanskje mer industrial enn punkt, til tross for Biafras vokal. Er jo Ministry gutta dette.Ikke så veldig seriøst, men hadde det moro med disse i sin tid ;D
Fugazi er stas, liker også Rites of spring, - det er vel på en måte forløperen?Fugazi muligens, jeg synes de er ganske ok, og kanskje Prong.
http://en.wikipedia.org/wiki/Fugazi_(band)
En del fra 70 tallet her, men det må vi vel kunne tillate. Skal sjekke ut (igjen) dead boys, spermbirds og 7seconds. Ramones og Misfits har jeg rikelig med.7seconds,misfits,spermbirds, dickies,dead boys og ramones for å nevne noen gamle helter