ragwo
Mud-fi freak
Bilder, folket vil ha bilder! ;D
Frykter intet, ser fram til å sjokkere!Men du ble behørlig omtalt, hirr hirr hirr.
Du stod på listen over folk i nabolaget som skal få besøk av meg. I sommer skal jeg tilbringe ei uke i Oslo med guttungen hvis alt går etter planen, og jeg kommer også delta mer i ting som skjer i hovedstaden framover. Ikke med samme frekvens som før i tiden, men jeg er tilbake i gamet. Må jo roe litt ned på mine eldre dager. Så kanskje det blir en tur til før sommeren kommer. Da får du besøk, og TT bør også frykte mitt granskende blikk og sølvører.
Bård kan forvente et rølpete besøk før eller siden, og flere andre musikalsk kompatible individer som frekventerer dette asyl. Og jeg skal sørge for å sende inn søknad til audiens i Slukoteket allerede ved neste tur over fjellet. Å være så nær (bodde på Frogner halvparten av tiden) uten å ha tid til å gå på pilgrimsferd føles som en synd. Og ikke av den gode typen.
Notert!Baluba: Ønskes!
Skulle ha visst om de der for flere år siden. Hadde spart meg for mye tull og leting etter overganger osv.DAC fikk jo nye semibalanserte (XLR til RCA) kabler tidligere i uken, kanskje de mest vel anvendte pengene siden jeg kjøpte Monopulse. Og definitivt de kronene som har gitt meg mest bang for the buck. Det er for det første hevet over enhver tvil at Abrahamsen låter best ut av de balanserte utgangene, selv om mottakersiden ikke er balansert. Har jo kjørt den single ended i endel år allerede, ikke bare med lugubre kabler, og det er helt klart mer å gå på i både dynamikk og tredimensjonalitet ut fra de balanserte utgangene.
Til kroner 189 (tror jeg det var) er kabelen kanskje den økonomisk bevisste beste handel jeg har gjort. Det er nok bedre med en grei kabel fra hvilken som helst instrumentbutikk enn en mye dyrere ubalansert kabel på akkurat denne DAC-en.
Vis vedlegget 428848
Jeg kan bare beklage, baluba. Jeg prøvde å avlede diskusjonen på et tidlig tidspunkt. Men jeg lyktes ikke. Håper du ser igjennom fingrene med noen nordnorske kraftuttrykk og helt interne diskusjoner. Det var ikke meningen at det skulle bli sånnJa ja, så da ble krypten en hule for nordnorske separasjonsprosesser.
Sitter på Ski-toget for å møte Evo II. Så tar vi turen ned til impulse. Selv om det blir litt stress så blir dette her kjempehyggelig. To deck blir med hjem fra disse to gode herrene. The future's so bright.
Kommende års kaffe, Auditor?!?Baluba, Hifi-Girl77: Jeg skal hente kommende års kaffe i Strömstad på søndag om ei lita uke Tips, tips...Se å få begynt på tapene mine, Baluba!! Her trengs noe mer å henge øra i..
Støtter Auditor. Vil heller si at du, CW, har hatt flaks. Har selv veldig lignende opplevelser som Auditor. Men Still aliveJøss! Själv har jag 17 års erfarenhet i luften och runt 10.000 timmar (I ett av de sällskapen du nevner) och aldrig behövt företa mig en "nödlandning" eller hört om "nestenulykker" på grund av det du vatit med om i Bodø. Det skulle jag gärna hört mer om Auditor. Det låter som du haft extrem uflaks, eventuellt får ting till att låta aningens mer dramatiskt ut än det kanske var!? Fullt förståeligt att det kan upplevas dramatiskt som passagerare, men nestenulykke av sprukket vindu?Selvfølgelig skal vi ikke det. Men jeg lurer på hva innehaver har for noen åsikter til nevnte reform..hehe..Bodø har sine gode sider, men du kan jo for f... ikke bevege deg ut av døra uten å blåse overende, selv midt på sommeren.. Dessuten har jeg reist utrolig mye rundt i Norge med fly, og ikke et eneste sted har det vært så mange forsinkelser fra som Bodø lufthavn. Måtte pinadø ta TOGET Bodø-Narvik og buss videre en gang jeg sku hjem fra Mosjøen i skoletida der. Tok tre hele dager, den reisen. Med to overnattinger på hotell i vindbyen. På tal om fly: Tre ganger har jeg måttet nødlande i Bodø pga nestenulykker med SAS/Braathens/Norwegian/Widerøe.Alt fra motorproblemer til sprukne flyvinduer.
Gjør meg litt fristet å hyle ut "Death to the audiophile cable industry". Men det er vel mystikere og luringer jeg egentlig frustreres over.