Banan kontakter til HT

Vidar P

Æresmedlem
Ble medlem
25.12.2003
Antall liker
278
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
2
Sluket; må du skjerpe deg; du har to edruelige valg, enten normale kvalitetsbananer ala f.eks Linn sine rhodiumutgaver e.l. fra en drøss kvalitetsprodusenter. Dette er plugger til noen tiere som fungerer evig bra nok selv i millionsystemer. Eller du kan lodde direkte om du er opptatt av tapsfrihet. Det er forresten ingen automatikk i tapsfrihet med hjemmelodding, men det er en annen diskusjon. Selv klarer jeg ikke høre forskjell på de to kontaktene (vanlige kvalitetsbananer og hjemmelodding).

Vedr de uedruelige valg; de er lekre, og f.eks WBT lever forresten alltid kvalitet, og jeg gleder meg over å se at de of Eichmann fokuserer på lav mengde gods. Det tror jeg er lurt, eddy currents and all.

Bruk pengene tilovers på saftige kjøttbein til fryseren, bite-/pipeleker av luksustypen med kjøttsuppesmak, myke tempurmadrasser til hundeburet og selvsagt selve hundeburet… som bør være en tre-rommer på minst 10kvm med innebygd Naim UnitiQute ( http://www.naimaudio.com/hifi-product-type/579 ) med Beethoven opplastet.

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
111.549
Torget vurderinger
23
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Send bare over Cedric du så skal faen få se på hundevilla!! Med alt til faget henhørende pluss litt til! Jeg bor innerst i en blindvei hvor 40-50 mennesker går forbi og lufter et skjønnsomt utvalg av gryteferdige tisper opptil flere ganger om dagen. Der kan Cedric sitte på utsilling og sikle, og viser han spesiell interesse for en så napper vi inn vedkommende med hov! Som hundematkokk får jeg inn Hellstrøm, han går vel på NAV for tida uansett så han er ikke dyr. Chateau Canine til maten hver dag...

Forøvrig helt enig med deg ang. lodding - og det benyttes også i permanente oppsett men akkurat her så trenger jeg å kunne raskt skifte mellom flere løsninger (av komparative åraker, må vite) og da blir dette for tungvint. Om så pluggløsningen muligens låter marginalt dårligere enn hel ved så mister jeg ikke søvnen av den grunn, det vil være likt for alle løsninger uansett så da betyr det ikke noe.

Selvfølgelig mulig at det finnes billige løsninger som ikke forringer noe vesentlig, men jeg har ikke tid og anledning til å forske på noe såpass uinteressant. Uansett snakker vi ikke om mer penger enn det det koster å se på gjørmebryting :eek: :eek:

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
111.549
Torget vurderinger
23
NAIM?? NAIM??? Sluket? No way. Det ville blitt et trist tilfelle av "Joe Cool blows his image" er jeg redd. No offense.

Tror du Cedric liker Wagner?? Har nettopp kost meg Lohengrin her. Det er jo vakkert så det holder.

Vidar P

Æresmedlem
Ble medlem
25.12.2003
Antall liker
278
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
2
Hehehehe. Good une. Naim til bikkja selvsagt. Mer elevert hifi for troende.

Dette med gryteferdige tisper virket veldig forlokkende, til tross for gjennomgått kastrering så må man da kunne finne på noe moro med slike. Spise de om ikke annet.  :) :)

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
pengesluk skrev:
NAIM?? NAIM??? Sluket? No way. Det ville blitt et trist tilfelle av "Joe Coll blows his image" er jeg redd. No offense.

Tror du Cedric liker Wagner?? Har nettopp kost meg Lohengrin her. Det er jo vakkert så det holder.
Lohengrin er skrevet for Cedrics stamfar. Kan ikke tenke meg noe annet

Vidar P

Æresmedlem
Ble medlem
25.12.2003
Antall liker
278
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
2
Cedrick er eksponert for Wagner siden han var liten nok til kun å bite postmannen i tåa. Så det blir nok suksess.

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
111.549
Torget vurderinger
23
65finger skrev:
pengesluk skrev:
NAIM?? NAIM??? Sluket? No way. Det ville blitt et trist tilfelle av "Joe Coll blows his image" er jeg redd. No offense.

Fanker'n, du har rett fingers! Schäfere, Wagner, taktfast tramp, BMW motorsykler luftkjølte boxermotorer som forsvinner i natten, duften av stall og velsmurt ridetøy - det henger sammen alt sammen!!! Dette er skikkelig tradisjon! Ikke det derre bryllups-sølet 8) 8)

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
111.549
Torget vurderinger
23

Vidar P

Æresmedlem
Ble medlem
25.12.2003
Antall liker
278
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
2
pengesluk skrev:
65finger skrev:
pengesluk skrev:

Fanker'n, du har rett fingers! Schäfere, Wagner, taktfast tramp, BMW motorsykler luftkjølte boxermotorer som forsvinner i natten, duften av stall og velsmurt ridetøy - det henger sammen alt sammen!!! Dette er skikkelig tradisjon! Ikke det derre bryllups-sølet 8) 8)
Du glemmer Stuka'er, Messerschmidt'er, Krupp-Stahl og Doffen mfl. Det hele henger sammen i den store sammenhengen. Jeg tror Cedrick er Blondies alter ego (Doffens schäfer), iallefall så lo han godt av vitsen jeg hørte på radio her igår;

- vet du hvem som drepte alle jødene i hundremetersskogen?
- nei….
- Nazi Nøff…

Haha.

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
111.549
Torget vurderinger
23
Men det der er en SANN historie, Vidar! Jeg har tegneserien her et eller annet sted. Fra Pyton's storhetsdager.

Der var det mye bra å lese.....

Hunder var de opptatt av også, se bare her:

Førerhunden Adolf

Vedlegg

BHO

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.10.2004
Antall liker
296
Sted
Asker
Torget vurderinger
2
pengesluk skrev:
BHO skrev:
Om det er for å teste ut div. saker og ting, vil jeg anbefale disse....
https://www.elfaelektronikk.no/elfa3~no_no/elfa/init.do?item=40-213-25&toc=18768
Koster som du ser nada, men ellers tilfredstiller de det meste av dine krav ift. masse og sånt no. ;)
Motparten av disse finnes også seff. Samma greia der.
Du er SYK, BHO. Syk. Disse hadde jeg allerede i sandkassen. Me no likes. Stoler ikke på. Billig.
Det får så være at jeg er syk, men du får nå ha lykke til med jakten på edelt metall.

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
111.549
Torget vurderinger
23
Her har du gutta, Ole Brun og Nazi Nøff i egne personer!!!

Vedlegg

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
111.549
Torget vurderinger
23
BHO skrev:
pengesluk skrev:
BHO skrev:
Om det er for å teste ut div. saker og ting, vil jeg anbefale disse....
https://www.elfaelektronikk.no/elfa3~no_no/elfa/init.do?item=40-213-25&toc=18768
Koster som du ser nada, men ellers tilfredstiller de det meste av dine krav ift. masse og sånt no. ;)
Motparten av disse finnes også seff. Samma greia der.
Du er SYK, BHO. Syk. Disse hadde jeg allerede i sandkassen. Me no likes. Stoler ikke på. Billig.
Det får så være at jeg er syk, men du får nå ha lykke til med jakten på edelt metall.
Jakten er avsluttet, metallet (og forhåpentligvis lykken) er funnet. Takk til Canales forresten. A man that takes no prisoners.

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
pengesluk skrev:
Men det der er en SANN historie, Vidar! Jeg har tegneserien her et eller annet sted. Fra Pyton's storhetsdager.

Der var det mye bra å lese.....

Hunder var de opptatt av også, se bare her:

Førerhunden Adolf
Førerhunden Adolf! fantastisk navn, husker den fra 90 tallet? eller slutten av 80

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
111.549
Torget vurderinger
23
Bæl-kult! Har alle Pyton-utgivelsene her. Fabelaktig tegnekunst og rå politisk inkorrekt humor på det beste. Ikke for kidsa...

Topp Bunn