Jeg har ikke hørt noe om 23/9 Fosse, men kan jo spørre Krokkon om lov dersom andre tenker å stikke innom ???Fosse skrev:Går rykter om en misforståelse her. Mener jeg avtalte i dag med SSM og Cash63. Er det flere fra OVK som skal i dag?
Fosse skrev:Vi blir en god gjeng fra OAS i dag ja, så kom gjerne.
Jeg kommer i hvert fall ca kl.17:45.15 ... sånn circa ... og håper på å få handlet litt sort gullGrumpy skrev:Jeg har ikke hørt noe om 23/9 Fosse, men kan jo spørre Krokkon om lov dersom andre tenker å stikke innom ???Fosse skrev:Går rykter om en misforståelse her. Mener jeg avtalte i dag med SSM og Cash63. Er det flere fra OVK som skal i dag?
Hmmm! Har de begynt med det..........trodde de bare hadde cder jeg, men lenge siden jeg har vært der.JackX skrev:Jeg kommer i hvert fall ca kl.17:45.15 ... sånn circa ... og håper på å få handlet litt sort gullGrumpy skrev:Jeg har ikke hørt noe om 23/9 Fosse, men kan jo spørre Krokkon om lov dersom andre tenker å stikke innom ???Fosse skrev:Går rykter om en misforståelse her. Mener jeg avtalte i dag med SSM og Cash63. Er det flere fra OVK som skal i dag?
Sees?
Et par ting verdt å nevne:cash 63 skrev:Grunn til att jag var der, var att jag trudde det var den siste Torsdagen i Okt ??? Møter gjerne opp, neste uke også ett sted :
/Roger
Ja mye surr, rot og rør i den her hobbyen!!!pengesluk skrev:For noen surrehuer!! Det står i klartekst 30/9, gjentatt FLERE ganger..!!
Skjønner dog godt at folk er ivrige etter å komme i gang igjen med disse eksklusive samlingene ;D ;D
For egen del skal tilføyes at møtet var nyttig: jeg har aldri vært innom "Bare Jazz" før, og møtet i går var ren tørrtrening for meg. Neste gang er det alvor, og da lar jeg bilen stå i kroken der den hører hjemme ... skal se det blir et glass rødvin eller 3 av slikt; ble kraftig teaset av det Andrè hadde i glasset 8)pengesluk skrev:For noen surrehuer!! Det står i klartekst 30/9, gjentatt FLERE ganger..!!
Skjønner dog godt at folk er ivrige etter å komme i gang igjen med disse eksklusive samlingene ;D ;D
Kanskje en tanke å følge opp ved neste korsvei/fellesarrangement, to treff slik at flere kan minst en av gangene samtidig som det fort kan bli vel mange ved kun et treff..........................vel, bare min tanke da.Zomby_Woof skrev:Dere møttes altså på feil dato, en dato jeg kunne vært med. Hadde jeg bare visst! ;D
Er det ikke avlyst da? ;Dpengesluk skrev:Denne uke eller neste uke??
Joda vist er det avlyst Grumpy 8)Grumpy skrev:Er det ikke avlyst da? ;Dpengesluk skrev:Denne uke eller neste uke??
...det la vi merke til ppt. Mens de fleste dyppet tungen distingvert i enkle rødvinsglass, sjokkerte andre (som tilsynelatende har vokst opp med fri oppdragelse) med å klaske hele vinflasker i trebordet så plankespikern sprattPowerpoint skrev:De av oss som var der drakk seg en nyyyydelig kveldsmat, så va`re rett i seng![]()
Prioriteringen din er notert, Leif!LMC skrev:imorgen blir det Tom Jones i ny prisbelønt utgave på Sentrum Scene!
mvh
Leif