Er disse fremdeles under utvikling, eller er MkII og MkIII prioritert først?
Synes alle tre løsningene virker spennende og litt utenom det vanlige - og det gjør det jo mye mer interessant å følge med på hva som skjer...
Venter fortsatt på kabinetter men har blitt lovet de ila september....
Litt surt, for jeg fikk akkurat inn et knippe med horn som jeg hadde tenkt å prøve ut på denne bassen. Nå må jeg benytte de store dipolbassene og det er litt mer uhåndterlig, dessuten hadde jeg tenkt å demontere de mens jeg venter på de permanente baflene. For derved å bygge ferdig lytterommet mens det var tomt for bafler og utstyr. Nå må jeg skyve alt litt frem, men det er ok.
Batteri PSU på gang til field coilene, skal gi enda bedre resultat helt i bunn i forhold til laboratorieforsyningene. 6 stk. 12V pr. element, justerbar volt/ampere med digitalt display.
Vi tåler vel en gjenoppfriskning av elementene, Fertin 15" field-coils type 38EX
Du tar nok feil! Ekte hemslöjd! 6 stk standard lukkede blybatterier, 6 likerettere, kabinett fra HIFI2000 i Italia, forøvrig helt ordinære komponenter. Prototype, begrenset til 12V men mest for å prøve ut om det er hørbar forskjell på de vanlige ferdigforsyningene og en slik løsning. Ikke helt sikker på om det er hørbart i bassen, vi får se. Gjøres ferdig i.l.a. høsten.