Min tanke: Man tar utgangspunkt i Xmax (og ikke spenning/ohm), og den er uforandret. Så da er det bare Sd som dobles, og 3db per dobbling i mitt hode gitt at systemet går i slaglengdelimit før powerlimit.
Det hadde vert interressant å sett litt på konseptet rundt disse subbene, men det er vel litt hemmelig?Blir nok middbass i hvert fall. I dype må han likevel kjøpe ennå 8 stykker til, for å følge en av mine horn/linje- subberMed 16stk bør det da bli litt leven.
![]()
Litt vanskelig å se tallene, men stiger de høyere harmoniske med Servo?Her er et bilde som viser før og etter servo ved 25Hz på dette søppelelementet helt ved X-Max (20W). THD gikk fra 33% til 4,6%
Vis vedlegget 514948
Så servo fikk et skikkelig søppelelement til å bli OK. Ikke akkurat så mye å kaste bort tiden på akkurat, men det viser at servo feedback fungerer bra.
Om en kun benytter delay så er jeg emd på den.Man kan kjøre samme sensor foran og bak så lenge delay og slikt legges etter feedback.
Sent fra min SM-G965F via Tapatalk
Nettop, problemet:Man kan jo snu driveren da.
Om man EQ-er kan man nok få noen avvik ja. Klarer man seg med bare delay burde det gå.