ufo
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 12.02.2016
- Antall liker
- 1.161
topphemmelig. selges løst til 10x prisen av original vettu. uten filter eller en damn ting som kreves for at en høyttaler skal virke.
Hvordan føler du omtalen av Bastanis i stereo+ passer sammen med din oppfatning? Hva er din agenda ved å stadig uttale deg så negativt?topphemmelig. selges løst til 10x prisen av original vettu. uten filter eller en damn ting som kreves for at en høyttaler skal virke.
Ja det er jo greit å ja en oppgave i livet, tror det er lenge siden du sist hørte ett sett Bastanis. At det ikke er for alle er helt greit, men måten du går ut på er litt drøy.har sett mange rave reviews av høyttalere som både måler og som jeg har hørt låter som søppel, så slike tester tar jeg ikke særlig seriøst.
agenda? vel det irriterer meg litt når en produsent som gitt delene umulig kan kvalifisere som "hifi" selger det som "high-end" til fantasipriser med budsjettskomponenter sammensatt som et kråkereir. så da vil jeg gjøre det jeg føler jeg burde gjøre, advare andre potensielle kjøpere.
Og her er herlighetene satt opp for en kjapp bildeseanse før de demonteres og legges ut for salg. Om jeg klarer å gi slipp...Hei alle.
Har levd i 11 år med mine Bastanis Atlas nå. Noen fantastiske høyttalere.
Husker jeg kjøpte noen benkeplater på IKEA og snekret sammen 2-bafler i full fart i løpet av en kveld for å få lyd i de, med store ambisjoner om å lage noe finere seinere. I 11 år har de benkeplatene stått og ruvet i stuen, med sine skavanker og skeivheter. Drevet av et par-tre rør-watt har det liksom ikke vært behov for noe mer.
Men, tilslutt sa den ene baffelen takk for seg, og sprakk likesågodt på midten. Heldigvis ikke noe fare for elementer eller omgivelser, men en fin sprekk ble det alikavel.
Bastanisene har dessverre blitt stuet vekk i en bod så lenge, i påvente av nye bafler.
Hvordan er markedet for å selge noe sånt tror dere, dersom jeg aldri får byggefingeren ut? (og forså vidt aksept for å få de inn igjen i stuen)
De er med 18’’ dipol og xtz forsterkerne til hver av bassene. Mener det er Chrystal (var det det de ble kalt?) driverene.
-Lars