Beoplay HX – nye oppgraderte ANC-hodetelefoner som følger i H9 sine fotspor

Beoplay_HX.jpg


B&O har lansert en ny trådløs hodetelefon som ligger nærmere den tidligere toppmodellen enn det den ferske jubileumsmodellen Beoplay H95 gjør. Beoplay HX har designmessige fellsetrekk med H9, men skal ifølge B&O ha en rekke forbedringer.

I desember 2016 lansert Bang & Olufsen de trådløse hodetelefonene Beoplay H9. Dette var B&O sitt tilbud til brukere som likte de kablede hodetelefonene H6, men som gjerne ville ha trådløse modeller med ANC. I januar 2018 lanserte B&O den oppgraderte versjonen H9i, en modell vi testet i 2019, og som siden det har vært en av mine favoritter blant de trådløse hodetelefonene på grunn av allround egenskaper med design, finish og ikke minst lydkvalitet som hovedattraksjoner.

I mai 2019 kom tredje generasjon H9, også denne gangen med noen forbedringer.

Beoplay HX

Nå lanseres Beoplay HX, eller H10 blant venner. HX er ellers et annet navn for H10, der «X»en er et romertall....

Les hele nyhetsartikkelen om Beoplay HX hos Audiophile.no

Beoplay_HX-8.jpg
 

Kommentarer

Informasjon om bruker

Audiophile.no
Bransjemedlem
Medlem siden
Antall liker
981
Link til alle artikler
407
Audiophile.no sine annonser
Audiophile.no
Bowers & Wilkins løfter 700 S3 til Signaturehøyder

Bowers & Wilkins løfter 700 S3 til Signaturehøyder

  • 0
I dag har Bowers & Wilkins lansert 3 Signature-modeller i 700 S3-serien. Det dreier seg om de to toppmodellene i henholdsvis stativ og gulvstående utførelse. Og i tillegg har de for første gang i...
Fortsett
Audiophile.no
Vossajazz 2024 laurdag og sundag

Vossajazz 2024 laurdag og sundag

  • 0
Eg gjer Hanna Paulsberg sine ord etter Tingingsverket laurdag til mine: “Do you Want my job? Do you want the hassle? Nei, det vil du neppe, men no er jobben gjort: Resten av Vossajazz 2024...
Fortsett
Audiophile.no
TEST: B&W 606 S3 – et fyrtårn i krevende farvann

TEST: B&W 606 S3 – et fyrtårn i krevende farvann

  • 9
Bowers & Wilkins lanserte 600 S3 i fjor sommer, en serie som består av tre stereomodeller og en senterhøyttaler. Vi har hatt den største stativmodellen på en svært grundig test, og tar samtidig et...
Fortsett
Audiophile.no
Oslo HiFi Show 2024 - Messerapport

Oslo HiFi Show 2024 - Messerapport

  • 2
Forrige helg var det to interessante HiFi-arrangement i hovedstadsområdet. Vi snakker om Oslo HiFi Show 2024 i Asker, og VårPuls 2024 hos Oslo Hifi Center i Oslo sentrum. Audiophile.no avla Oslo...
Fortsett
Audiophile.no
Vossajazz - i lys loge!

Vossajazz - i lys loge!

  • 0
Ja folkens det er Vossajazz att, eg har alt skrive ei lita påminning i februar-dagboka. Opningskonserten er kl. 6 i Vossasalen på Park Hotel med Øyunn, dvs Siv Øyunn Kjenstad, om få timar når eg...
Fortsett
Audiophile.no
Problem og tonekontrollar – Stig Arne si dagbok for februar 2024

Problem og tonekontrollar – Stig Arne si dagbok for februar 2024

  • 2
Denne gongen om mekaniske svakheiter, oppklaring av mistydingar, og Vossajazz. Og 5 øl frå KINN. Audioquest Red og Cobalt DAC problem Eg har lodda Red ei gong, og no slutta han atter å fungera...
Fortsett
Topp Bunn