Beklager lite nyheter i det siste, har hatt det ganske travelt med studier. Satser på å få opp en semi-offisiell versjon av websida noen dager etter eksamen jeg har den 15. feb. Designet er så og si ferdig. Forumet er oppe. Galleriet fungerer på min lokale webserver, og noe av programmeringa er ferdig, så det er ikke så mye igjen før hovedfunksjonaliteten er oppe. Galleriet vil dog ikke fungere før jeg har en egen server med domene, men det krever en liten årlig avgift fra alle sammen. Økonomi får vi ta ved et møte.
Jeg har en som kan ta imot oss til klubbkveld, men er ikke sikker når dette vil bli - forhåpentligvis om ikke så alt for lenge. Ønsker så klart også at andre tar kontakt hvis de kan ta imot folk, for vi vil jo ha en rotasjon på dette. Til nå har ingen vist noen interesse for å hjelpe til med arrangering eller administrering generelt, men jeg antar det ordner seg når vi samles, for jeg har ikke tid til å dra hele lasset, noe jeg håper dere forstår.
Og hvis det er noen flere som ønsker inn så send meg en mail (interman@gamershell.com) med navn, adresse og tlf. Hvis noen av de som har meldt seg på ikke har lagt seg inn på mailinglista så kan du gjøre det ved å sende 'subscribe' i emne til
bergenhifi@freelists.org