I dag har jeg jobba 12 timer....på en lørdag.
Da fortjener jeg ett glass vin, eller 5.
Tjent nesten 6000,- i dag....nesten nåkk til en heftig klasse D amp det. Hypex, ICE, Anaview ett eller annet...til Purifi driverne, så dem får den kraften dem fortjener.
Kobla opp Radian transducerne UTEN tuter, bare for moro skyld.
Deler på det samme som BlieSma diskanter, snaue 3 k, og det låter overraskende likt, bortsett fra at det mangler litt "sparkling" i de øverste oktaver. (unnskyld blomsterspråket Snickers-is)
Forøvrig har jeg ingen problemer med å nyte musikk, med stor innlevelse....og har fortsatt evne til å høre forbi rare setups med ugly mockup design. Det har blitt en vane.
Eks. denne låta med trekkspill, chello, og gitar...gir gåsehud... iallfall i dunkel belysning i en obskur og rotete møkkakjeller.
...jeg er forresten enig med Snickers-is om blomsterspråket ifm. hifi.
Slikt sier meg ikke noe som helst om et gitt produkt. Jeg drister meg til å påstå at blomsterspråket i mange tilfeller...kun kamuflerer/tilslører manglende forståelse av hvordan produktene egentlig fungerer.
Ikke spør meg...jeg er fortsatt på ekstremt amatør nivå, men har mot og evne til å kose meg med lydrelaterte dingser.
DIY er kun en hobby for meg. Musikken er fortsatt hovedfokus i tiden jeg bruker i møkkakjelleren.