Hadde sikkert kappet på submillimeteren allikevel
Flott film og bilder fra turen!Skal man handle noe som er kostbart, men også smaker like godt som det koster, så kjøper jeg mye heller wagyu entrecote, trøffel, eller and/gåse lever.
Et par ganger i året.
Men spiser du gåselever hver dag, så blir du vel lei av det og.
sånn skjer jo med moderne elbiler også - de svir av mye mer og sitter like fusterte tilbake så anse det som rimelig i forholdSkeptisk til å svi av 100-200 k på slike saker.
Mange bevegelige deler under røff belastning har tendens til å gå i stykker.
Jeg leser om flere som har investert i kostbare motion platformer som dessverre, etter ikke veldig lang tid, klager på at det ene og det andre begynner å svikte.
Dog finnes enkelte rimelige og enkle alternativer som har fått god tilbakemelding på lang holdbarhet.
ser dyrt ut, kommer det noe hi-fi snacs på børsen snart?Vis vedlegget 985614
Oppgraderings kit til bremsepedal ferdig innstallert.
Tut & kjør.
...kjør som faen.
Skal kunne gå greit, mvh en gammel kjøttselger i Stavanger.Er det wagyu? Holder så fettholdig kjøtt seg godt så lenge i frysen (nærmer seg to år)?
Nå fikk plutselig -80C fryserene på jobben en ny oppgaveTo år er ikke noe problem dersom innfrysing skjedde fornuftig. Dette er jo dessuten vakuumpakket slik at det ikke kommer til luft til kjøttet (frystørring) I japan bruker de ofte s.k. superfrysere også, med så lave temperaturer som ned mot -80 grader. Gir mye lenger holdbarhet, brukes bl.a. av store sushirestauranter for at de skal kunne ha sesongråvarer på menyen hele året. Svært liten forringelse ved denne metoden.
Ryktet om min effektivitet er sterkt overdrevet, sitter bare å tegner skisser mens jeg lytter til musikk. Orker ikke åpne døra til verktøyboden en gang? Trenger hjelp fra Røde Kors og Sivilforsvaret for å komme inn derHer er ikke jeg noe særlig oppegående... men jeg tør anbefale deg Duracellkaninen, AKA @Hornlyd - han smeller sammen spec på dette i.l.a. fem minutter inkl. baffelstep kompensering, lobing, floor bounce & det som verre er.....