Jeg husker ikke navnet på fargen, men her er fargekoden;Hva heter fargen du brukte på kabinett? Lite bling over det du gjør, me like.
Det er det som er planen, ja.Kommer du til å kjøre JMLC 400 fra 1000-10000 hz?
Det ser jo nydelig ut! Er det mulig å få oppskriften? Er i beit for god marinade til lamLammekoteletter marinert etter oppskrift fra kjøkkensjefen på Nodee Sky.
Vis vedlegget 539036
Ser ikke så godt ut, men det smaker skikkelig digg.
Beskjeden som alltid men hva er det du sammenligner med nå du sier du har mye å hente. Jeg har de siste årene stagnert og kommer ikke spesielt videre synes jeg. Har hørt noen oppsett der er bedre på noen parametere og dårligere på andre. Det blir litt gi og ta. Tror den iboenes svakhet med tokanals lyd er større enn det jeg trodde.Nå må vi roe ned litt her.
Vi har ikke godt av for mye skryt.
Kan hende jeg blir enda mer innbilsk.
Maten er nok innafor her i Grevlingveien når kjerringa står ved grytene...men på DIYen er det fortsatt mye å hente.
Jeg hører veldig forskjellig musikk med veldig forskjellig lyd signatur/kvalitet.Jeg synes selv at opptakskvaliteten fort blir den største begrensningen - selv på mine enkle og etterhvert aldrende 3-veis høyttalere. Det kommer dog an på hva slags musikk man lytter til.
Jeg hadde surroundhøyttalere oppe før vi flyttet til USA i 2009 - og fikk sammenliknet stereo med 5.1 (mikset ned til 4.0) Surround gir bedre lyd, men forskjellen mellom OK og svært bra stereo-opptak er IMO større.
Jeg kjøpte en gang noen horn fra Autotech. Den gang var det Bring som sto for fortollingen, og jeg mener at de tok rundt 1100,- i gebyr. Mva og gebyr var omtrent like store. Mulig at dette har forandret seg nå, eventuelt at de har byttet transportør.Du får et tollgebyr på 80 til 250 enplass og mva på 25% av totalsummen..
Hørtes sprøtt ut,kjøper fra Ebay jevnlig og kjøper og en del verktøy fra Dorch og Danola i Danmark òg betaler skjeldent mer enn 80,-Jeg kjøpte en gang noen horn fra Autotech. Den gang var det Bring som sto for fortollingen, og jeg mener at de tok rundt 1100,- i gebyr. Mva og gebyr var omtrent like store. Mulig at dette har forandret seg nå, eventuelt at de har byttet transportør.Du får et tollgebyr på 80 til 250 enplass og mva på 25% av totalsummen..
Frode
Ja, jeg reagerte også på det. Har aldri opplevd lignende ved andre kjøp fra utlandet.Hørtes sprøtt ut,kjøper fra Ebay jevnlig og kjøper og en del verktøy fra Dorch og Danola i Danmark òg betaler skjeldent mer enn 80,-Jeg kjøpte en gang noen horn fra Autotech. Den gang var det Bring som sto for fortollingen, og jeg mener at de tok rundt 1100,- i gebyr. Mva og gebyr var omtrent like store. Mulig at dette har forandret seg nå, eventuelt at de har byttet transportør.Du får et tollgebyr på 80 til 250 enplass og mva på 25% av totalsummen..
Frode
Hva er kompakt? Ikke noe for TAD'en, men kanskje noe som kan brukes:Et kanskje umulig og selvmotsigende spørsmål.
Finnes det gode kompakte midbass hornløsninger som kan brukes fra 200-1200 hz? Maks 60 cm høy.
Jeg vet at TAD1201 ikke er en horndriver, men kunne den feks brukes i en J-horn greie?
Jeg hadde en sjelsettende opplevelse hos Bjørn M på lydrommet som fikk meg til å fintenke litt.Jeg synes selv at opptakskvaliteten fort blir den største begrensningen - selv på mine enkle og etterhvert aldrende 3-veis høyttalere. Det kommer dog an på hva slags musikk man lytter til.
Jeg hadde surroundhøyttalere oppe før vi flyttet til USA i 2009 - og fikk sammenliknet stereo med 5.1 (mikset ned til 4.0) Surround gir bedre lyd, men forskjellen mellom OK og svært bra stereo-opptak er IMO større.
Selvfølgelig må de tjene inn penger.Ja.......føkk alle som vil tjene penger.. inkl de som lager mat
Kanskje den, ja. Ganske dyp og tar litt for seg av plass.Hva er kompakt? Ikke noe for TAD'en, men kanskje noe som kan brukes:Et kanskje umulig og selvmotsigende spørsmål.
Finnes det gode kompakte midbass hornløsninger som kan brukes fra 200-1200 hz? Maks 60 cm høy.
Jeg vet at TAD1201 ikke er en horndriver, men kunne den feks brukes i en J-horn greie?
https://inlowsound.weebly.com/135-hz-mid-bass-horn.html
Frode