- Ble medlem
- 02.05.2012
- Antall liker
- 7.999
Ikke bare frist, din Gjøk - fortell hva du putter i marinadet!!!
BB
BB
Go musik og god optagelseHar en serbisk familie på besøk, og mye digg grillmat på menyen.
Inviterte på litt musikk i kjelleren, og de ville ikke gå opp igjen.
Stimela, Masakela måtte spilles 3 ganger. Litt slitsomt for meg, men moro når gjester liker det de hører.
Vis vedlegget 642979
Ja, jeg var permittert i kun to uker.Så du er tilbake i full vigør? Så bra!
Jeg skjønner så lite av disse greiene at jeg vet ikke hva det egentlig jeg ikke får til.Godt å høre at permitteringen ble kortvarig Bergfinn! Hva er det du ikke får til? Synk på bilde med convolver?
Utrolig bra plate. Det er en fordel å gi litt køl på denne (pun inteded)Har en serbisk familie på besøk, og mye digg grillmat på menyen.
Inviterte på litt musikk i kjelleren, og de ville ikke gå opp igjen.
Stimela, Masakela måtte spilles 3 ganger. Litt slitsomt for meg, men moro når gjester liker det de hører.
Vis vedlegget 642979
Du må velge konvolveren som «lydkort».Jeg skjønner så lite av disse greiene at jeg vet ikke hva det egentlig jeg ikke får til.
Ser ut som jeg ikke får lyd gjennom convolveren i det hele tatt.
Når jeg lagrer nye filtre til convolver skal jeg føye til .alc på slutten, er det riktig?
Det jeg ønsker å få til er å kjøre AL filtre kun gjennom convolveren uten bruk av JRiver i det hele tatt.
Er det mulig? Og slik jeg har forstått det, om man vil utelukke JRiver helt, så må jeg inn med HiFiCableAsioBridge, eller VBCABLE.
Hvilken av de skal jeg bruke, og hvordan skal jeg bruke dem?
...skulle til å titte litt på greiene nå, men får ikke startet convolveren. Hva gjør jeg feil?
Den er lastet og innstallert 06.05 og så ut til å fungere den gang...men ikke i dag.
Den har vel vært å finne her nede;
Vis vedlegget 644608
Men ikke i dag
Men hvor skal jeg velge det?Du må velge konvolveren som «lydkort».
Ja, jeg har sett revolvere i XXL butikken på Anal-bru. Kun 10 min på sykkel herfra.Mvh
Anal Åge
Du, det kan være en utdatert lisensnøkkel. Jeg har postet en ny på AUF.Men hvor skal jeg velge det?
Vis vedlegget 644769
Nå får jeg ikke startet convolveren verken på kontor pc eller pc jeg bruker på 4-veis riggen.
Convolveren startet på begge pc'er i forrige måned.
Skjønner ikke hva jeg gjør galt her. Kan det være pga. windows oppdatering i mellomtiden?
Jeg har avinstallert convolver, lastet ned på nytt i dag uten at det hjelper.
Det er ingen god grunn for å handle inn revolver her.Hadde jeg hatt det der i anlegget hadde jeg heller valgt revolver...![]()
![]()
Takk for nøkkel på mail.Du, det kan være en utdatert lisensnøkkel. Jeg har postet en ny på AUF.