sandecker
Overivrig entusiast
Vi tåler et bilde av Magne
Hei.Noen som vet om litt upresist lufttrykk på Odinarm kan medføre hakking? Synes jeg opplever litt for ofte feilsporing, det er som om det er litt for lite drag innover så det skal veldig lite til for at det hakker.
Magne har utgått. Men kan hende det finnes noen få plinter igjen?Ser at Magne nå er ute av sortimentet. I alle fall i Norge, men er fremdeles på Bergmanns hjemmeside. Alternativet er Modi + Thor, men begynner å bli veeeldig dyrt...
Jeg foretrekker Magne som har renere design enn Modi. Bedre at motoraksling og reim er skjult av tallerkenen slik som på Magne - det letter støvtørkingen!
Bergmann står fremdeles på ønskelista, men det spørs når og om jeg får råd til en. Uansett er det uaktuellt å bytte ut min Nottingham Spacedeck med noe med radialarm. Tangentialarm må det være.
Holbo er et alternativ. Koster mindre gjør den også.Ser at Magne nå er ute av sortimentet. I alle fall i Norge, men er fremdeles på Bergmanns hjemmeside. Alternativet er Modi + Thor, men begynner å bli veeeldig dyrt...
Jeg foretrekker Magne som har renere design enn Modi. Bedre at motoraksling og reim er skjult av tallerkenen slik som på Magne - det letter støvtørkingen!
Bergmann står fremdeles på ønskelista, men det spørs når og om jeg får råd til en. Uansett er det uaktuellt å bytte ut min Nottingham Spacedeck med noe med radialarm. Tangentialarm må det være.
Nå er dette en Bergmann Audio tråd og det er nok en forkjellHolbo er et alternativ. Koster mindre gjør den også.