lydogakustikk
Bransjeaktør
- Ble medlem
- 14.06.2014
- Antall liker
- 2.593
Det er en del som tyder nå at kompresjonsdrivere med beryllium kan være på vei ut av markedet. Jeg vet at Radian har problemer med forsyningen med Truextent beryllium og selger nå ut det de har til høyere priser. 18Sound ser også til å ha samme forsyningsproblemene.
Årsaken er uviss, men det jeg har hørt som rykte fra folk som har kontakt med Materion som leverer Truextent er at Materion vil gå over til å fokusere på å levere beryllium til hodetelefoner og øreplugger. Noe som ikke ville være overraskende med tanke på dagens marked. Det er noen som ha prøvd å investere i større antalle berylliums membraner direkte fra Materion, men uten hell foreløpig.
Så kanskje vi ser slutten på salg av kompresjonsdrivere med beryllium.
Årsaken er uviss, men det jeg har hørt som rykte fra folk som har kontakt med Materion som leverer Truextent er at Materion vil gå over til å fokusere på å levere beryllium til hodetelefoner og øreplugger. Noe som ikke ville være overraskende med tanke på dagens marked. Det er noen som ha prøvd å investere i større antalle berylliums membraner direkte fra Materion, men uten hell foreløpig.
Så kanskje vi ser slutten på salg av kompresjonsdrivere med beryllium.