erato
Æresmedlem
du mener skrive med teknisk innsikt? Nei, da begrenser det seg jo....nb skrev:Er jo bare å finne de innleggene du synest var så interessante, stilen er lett gjenkjennelig.Jan-Helge skrev:Hvilken nick har I Løkken nå da?
du mener skrive med teknisk innsikt? Nei, da begrenser det seg jo....nb skrev:Er jo bare å finne de innleggene du synest var så interessante, stilen er lett gjenkjennelig.Jan-Helge skrev:Hvilken nick har I Løkken nå da?
I Løkken er en slabbedask.Jan-Helge skrev:Noen som vet hvor lenge han var her på forumet og ikke minst, hvorfor han ikke er her mer?
Hadde sansen for han her jeg...
I Løkken som også er nevnt her hadde jeg sansen for, jeg las mye av det han skrev tidligere i et annet forum enn hifisentralen og avforum. Var tidlig i internetts tidsalder dette.
Spørs hvor lenge...han var nådeløs og skarp på tastaturet.Jan-Helge skrev:Noen som vet hvor lenge han var her på forumet og ikke minst, hvorfor han ikke er her mer?
Hadde sansen for han her jeg...
+1Lagga skrev:Affa var fabelaktig!
Antar at behovet for nye muligheter og vinklinger trengte seg på, nicket som fulgte var jo også
til stor glede og underholdning.
8)
/ Morten
No way. Figuren Affa var en kødd med et par heldige formuleringer som han gjentok inntil han ikke hadde mer å melde. Deretter byttet han nick og sluttet prate om buseplukking.Lagga skrev:Affa var fabelaktig!
Antar at behovet for nye muligheter og vinklinger trengte seg på, nicket som fulgte var jo også
til stor glede og underholdning.
8)
/ Morten
Oppskriften på Slabbedask:Pink_Panther skrev:I Løkken er en slabbedask.
Gör så här
Blanda socker och vatten och värm upp tills sockret har lösts upp. Låt blandningen svalna.
Tillsätt sprit och juicekoncentrat. Blanda väl och häll i en burk. Ställ i frysen.
Eftersom blandningen innehåller sprit kommer det inte frysa helt och hållet. När det är dags att servera skrapar du av lagom mycket av "isen" och lägger i glasen.
Fyll sedan upp glasen med valfri läskedryck.
Härligt friskt!
Ingredienser (för måttangivelser vänligen logga in)
Vatten, socker, Vodka, Juice eller nektar, Citron, Päroncider
For ordens skyld så er jeg ikke svensk. Jeg bruker ordet "snål" endel, det ordet har en helt annen betydning i Sverige, og antageligvis en annen betydning for deg enn meg.oddgeir skrev:Oppskriften på Slabbedask:Pink_Panther skrev:I Løkken er en slabbedask.
Gör så här
Blanda socker och vatten och värm upp tills sockret har lösts upp. Låt blandningen svalna.
Tillsätt sprit och juicekoncentrat. Blanda väl och häll i en burk. Ställ i frysen.
Eftersom blandningen innehåller sprit kommer det inte frysa helt och hållet. När det är dags att servera skrapar du av lagom mycket av "isen" och lägger i glasen.
Fyll sedan upp glasen med valfri läskedryck.
Härligt friskt!
Ingredienser (för måttangivelser vänligen logga in)
Vatten, socker, Vodka, Juice eller nektar, Citron, Päroncider