Beyerdynamic dt 1770pro er veldig gode hodetelefonerDa har ett sett med Beyerdynamic dt 1770 PRO ankommet heimen. Er meget fornøyd så langt, synes de er meget gode ikke minst når man ser på prisen.
Destiny
Beyerdynamic dt 1770pro er veldig gode hodetelefonerDa har ett sett med Beyerdynamic dt 1770 PRO ankommet heimen. Er meget fornøyd så langt, synes de er meget gode ikke minst når man ser på prisen.
Dem har den typiske 6-10 db diskantøkningen som de fleste Beyerdynamic har. Har man hørsel med aldersforfall så kan jeg skjønne at man syntes det er greit. Selv mener jeg det er slitsomt og jeg klarer ikke å lytte lenge med Beyerdynamic på ørene.Beyerdynamic dt 1770pro er veldig gode hodetelefoner
Destiny
SpennendeJeg tror FiiO FT1 kan handle opp med det meste under 10k, faktisk
FiiO FT1 REVIEW – SHOCKINGLY GOOD
Priced at a modest 149 USD, the FiiO FT1 might initially seem like just another mid-fi option. But don’t let the price tag deceive you—this is an audiophile-grade headphone. The FT1 delivers such i…www.headphoneer.com
Trur det blir solgt endel FT1. Den forsvinner neppe med det førsteMå nok teste en gang, men nå har jeg brukt opp min hodetelefonkvote. Venter he-r10d.
Må nok teste den ut også. Har du testet he-r10d?Trur det blir solgt endel FT1. Den forsvinner neppe med det første
"Bedre" er jo subjektivt, men FiiO FT1 hevder seg bra mot det meste synes jeg.Hvis Fiio Ft1 er bedre enn beyerdynamic dt 1770pro og denon ahd 5200 ,da er den som ardilla skriver antagelig like bra eller bedre enn det meste under 10k ?
Destiny
"Hva hever de seg best mot"? Holdt jeg på å skrive, men så fant jeg ut at settingen var så dårlig at jeg droppet det hele."Bedre" er jo subjektivt, men FiiO FT1 hevder seg bra mot det meste synes jeg.
Hehe, ja det hadde jeg slitt med å gi et godt svar på"Hva hever de seg best mot"? Holdt jeg på å skrive, men så fant jeg ut at settingen var så dårlig at jeg droppet det hele.
Hehe, ja det hadde jeg slitt med å gi et godt svar på
Har ikke hørt den. Likte he-R9 ganske godt for det den var, men ble veldig mye bass. Jeg mistenker at de bruker samme driver og jeg tror den driveren er veldig god.Får spørre som HoJ om du har testet Hifiman HE-R10D, eller evt. har tenkt å gjøre det? Jeg har blitt veldig glad i den, men ser meningene er svært delte og skikkelige tester svært få, så det hadde vært veldig interessant å se en grundig gjennomgang.
De låter dritDa er et sett med fiio ft1 på vei, og det blir veldig spennende å høre om de er så gode som alle sier
Destiny
Står på signaturen.Høres veldig bra ut Og hvem er de 4 da Musikkmannen?
Destiny