Vel Erlend, vi har forskjellig smak og det er jo greit. Syntes dog det var greit å nevne noe av ulempene jeg observerte på det jeg hadde da OP spurte etter "beste headsett uten mod".
Kan godt være at Stax klokkene låter langt bedre med en annen amp, men det å kjøpe en røramp til over 20k for så å mod'e den er ikke noe jeg vil anbefale. Det er vel å ta i å si at bassen blei borte, men lydkarakteren endret seg med volumpot'et noe jeg syntes var litt irriterende.
De fleste hodetelefoner baserer seg på å tette rundt øret for bass, det vet de fleste, men når man handlet 2 sett 507 og dertil amper var det totalt ukjent at disse skulle rassle og lage lyder når man strakk seg ned for en øl ;-) At det bare er slik og må akseptere det er noe man bare biter i seg da man har brukt så voldsomt med penger på noe man vil skal låte bra.
Uansett, til OP, ta en titt på denne linken så kan du lese hva en av "gutta" mener. En "Wall of fame" er satt opp og her er både Sennheiser 600, Stax, Oppo og flere nevnt med fordeler og ulemper på hver modell. Håper den kan hjelpe til med valget
InnerFidelity's "Wall of Fame" Full-Size Open | InnerFidelity